• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Hoi allemaal!

Ik ben Vivian, 35 jaar oud, weinig verstand van PK's van auto's, maar veel verstand van 1 PK's ;) Mijn Nickname is gebaseerd op die van mijn 1 PK'tje verderop in zijn stal 8) .

Ik heb sinds maart, na een paar jaar BMW te hebben gereden, een Opel Corsa. BMW kwam nogal plots te overlijden, ik wilde kleiner rijden en had nogal vlot een auto nodig. Corsa had wel al mijn specifieke interesse en de Corsa die ik nu heb, nou ja, die kwam op mijn pad. Een auto moet mij gewoon veilig van A naar B brengen en weer terug. Liefst ook nog met íets van comfort, maar dat is al een extra voor mij, lol.

Stiekem ben ik helemaal gek van mijn Corsaatje en wil ik echt niets anders meer. Het is niet de snelste, mooiste of stoerste, maar het is wel mijn maatje die me droog en warm van A naar B brengt en (tot nogtoe) ook altijd weer terug!

Het is een B Hatchback 1.4 Joy, Sport, GLS 16V Ecotec Kat (66kW) Inj. X14XE 66kW uit 1997.

Soms rood, vaak neigend naar roze...

Auto:

SDC11936.jpg

SDC11932.jpg

Thanks! Was ik me niet van bewust trouwens.

Maar zie ze maar eensin winterbanduitvoering te krijgen....

Dus ze liggen nu in opslag...

Terug
Naar boven