• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

hoi effe voorstellen

Meld je aan op www.imageshack.com

na het aanmelden ga je je foto,s uploaden.

na het uploaden krijg je 4 linken te zien Waaronder DIRECT LINK. kopieer de volledige link

en plak de link tussen deze code >>>

:thumb

hier effe wat foto's ik ow ja me auto is inmidels al verlaagt 50/30 haha kwam wat mooier uit met me bumper's
29473914098656933408010.jpg

imag0450mh.jpg

imag0124i.jpg

owja als jullie zich af vraagen waarom er een witten streep zit tussen me gril en me bumper ik ben er mee bezig om hem 1 geheel er van te maaken

haha neej klopt momenteel staat hij in de garge maar we zijn nu ook bezig met een verbouwing haha in huis hahaha maar kom wel goed haha

@Mr.F wrote:Heb je al eens een paar keer zien rijden hier in de buurt.

Astra is echt totaal mijn smaak niet met die bumpers, maar ieder zijn ding!

Tjong, soms is de wereld zooooo klein :)

Rik ;)

Haha agja idd ieder zun ding haha ja idd rood wit blauwe Maar ik heb nu ook een zwarte achterklep haha en een blauwe motorkap met lucht happers haha

Terug
Naar boven