• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Hoi, ik ben EL-Jay

Hoi, ik ben EL-Jay

Mijn huidige auto is mijn Opel Astra 1.6 SE van 2002, geheel standaard met sleurhuthaak.

Mijn passie is Uplifting Trance mixen.

Ik ben DJ met 5 prime-time radioshows op de grote mainstream stations op internet:

> TranceStoned op DI.fm Trance Channel

> Tranced Emotion op Trance.FM DJ Channel

> TranceAction op DiscoverTrance.com

> Trance2impact op Quadratur Web-Radio Paris

> Meets Balearic Sphere op PureSound.fm

Totaal genomen met 27 uur aan radioshows per maand.

Verder draai ik ook nog live op verzoek (valt wel iets te regelen met een Opel Meeting, versterkers genoeg in de opels en kan ook live mixen vanaf laptop!).

Dus heb je in je Opel een vette sound installatie en je houdt van stevige Trance, bezoek mijn website http://www.UrDance4u.com Forum en je kan gratis en voor niks, volledig legaal

mijn radiosets downloaden, en je hebt de nieuwste tunes als set door je maga woofer.

Hier mijn verdere links (zijn allemaal non-profit) en persoonlijke op mijn passie (dus geen commerciele spam, want ik verdien er niks aan, kost mij alleen maar geld :agent ).

EL-Jay Facebook

EL-Jay MySpace

EL-Jay YouTube Channel

EL-Jay SoundCloud

als je hier (THEDJLIST) op mij stemt, krijg je automatisch bericht van mijn nieuwste sets via email (de button is een door-klik link)

283328_2184545566576_1035105330_2586314_1569195_n.jpg

Bedankt voor het ontvangst :wors

Was in eerste instantie wat huiverig, in verleden niet zo'n goede ervaring met auto-forums, maar dit forum overtreft alles!

Iedereen vriendelijk en behulpzaam, houden zo! :thumbup :thumb

@Senatorman wrote:Zolang je opel rijdt blijven we aardig, haha :jerrydeze rij ik gewoon op, dat was ook het plan van de vorige auto de Fiat Brava 1.6 EL totdat mijn dochter hem wilde hebben voor haar woon-werk verkeer, en deze opel niet in de handbagage paste van neefje van mijn vriendin, toen hij naar China emigreerde.. het viel zo samen. Ik ben wel zuinig met mijn auto's, dus jullie zullen mij nog wel horen... er zit nog een kapotte aircopomp onder de motorkap... :hmmz

Terug
Naar boven