• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

hoog brandstof verbruik

Rijdt ie op de Snelweg ook 1 op 7 dan???

Dan is er iets serieus niet goed!!

dan zou ik je zelfs kunnen adviseren een Vectra met heerlijk soepele 2.5 V6 motor aan te schaffen. :jerry

Deze doet in mijn handen zo'n 1 op 10 a 1 op 11 gemiddeld, 1 op 14 is hiermee goed haalbaar op langere stukken..

daar tegenover doet mijn Combo met licht getunede 1.6 16V het niks beter dan de V6.

Willem

hij gaat vandaag om 5 uur uitgelezen worden bij een vriend van me in de garage kost me niks en hij doet een uitgebreid programma en de sensoren laat ik hem de waardes even van door meten laat vanaaf dan ook meteen weten wat daar uit gekomen is groetjes john

hij gaat vandaag om 5 uur uitgelezen worden bij een vriend van me in de garage kost me niks en hij doet een uitgebreid programma en de sensoren laat ik hem de waardes even van door meten laat vanaaf dan ook meteen weten wat daar uit gekomen is groetjes john

nou hij is er net geweest alles na laten kijken en er is niks te vinden alles is prima in orde :wtf zou er eigenlijk blij mee moeten zijn maar dit verandert niks aan de situatie brandstof verbruik 1:7,5 1:8 heeft er nog iemand een ide ? anders ben ik bang dat hij tog de verkoop in gaat ?????

is die ook uitgelezen ?

je zegt dat je mml ooit heeft geknippert, dan blijft de fout code opgelagen en, zouden ze het moeten zien tijdens het uitlezen.

laat maar weten als je em gaat verkopen en ,wat je er voor wil hebben misschien heb ik wel interesse.

nou hij is er net geweest alles na laten kijken en er is niks te vinden alles is prima in orde :wtf zou er eigenlijk blij mee moeten zijn maar dit verandert niks aan de situatie brandstof verbruik 1:7,5 1:8 heeft er nog iemand een ide ? anders ben ik bang dat hij tog de verkoop in gaat ?????

is die ook uitgelezen ?

je zegt dat je mml ooit heeft geknippert, dan blijft de fout code opgelagen en, zouden ze het moeten zien tijdens het uitlezen.

laat maar weten als je em gaat verkopen en ,wat je er voor wil hebben misschien heb ik wel interesse.

die lambda sone is ook door gemeten en die pingelt precies tussen de juiste waardes in daar was absoluut niks mis mee volgens het aparaat :vertag en me astra verkopen dat gaat een gevoelig iets zijn haha heb de auto altijd super onderhouden beurtjes, distributie, banden , sportuitlaar supersprint , eind demper remus , mooie 16" borbet velgen nette booskijkers, sportgrill, opc look spoiler , m3 spiegels, nieuwe voor bumper met mistlampen, en elk krasje of deukje heb ik laten spuiten , motor steunen nieuw , stuur kogels nieuw, stab stangen nieuw, stab rubbers nieuw, motor temp sensor nieuw , DUS ZOU NIET WETEN WAT IK HIER VOOR MOET VRAGEN :D

net nogmaals even een opel dealer gebelt niet (MEREL WORMERVEER):argue gisteren bij het uitlezen was bij bedrijfs temperatuur na stukje rijden en 15 minuten stationair de temp 82 graden en na gereden te hebben stond hij op 68 graden ZAL HET DAN TOG DE TERMOSTAAT ZIJN ?????

die lambda sone is ook door gemeten en die pingelt precies tussen de juiste waardes in daar was absoluut niks mis mee volgens het aparaat :vertag en me astra verkopen dat gaat een gevoelig iets zijn haha heb de auto altijd super onderhouden beurtjes, distributie, banden , sportuitlaar supersprint , eind demper remus , mooie 16" borbet velgen nette booskijkers, sportgrill, opc look spoiler , m3 spiegels, nieuwe voor bumper met mistlampen, en elk krasje of deukje heb ik laten spuiten , motor steunen nieuw , stuur kogels nieuw, stab stangen nieuw, stab rubbers nieuw, motor temp sensor nieuw , DUS ZOU NIET WETEN WAT IK HIER VOOR MOET VRAGEN :D

net nogmaals even een opel dealer gebelt niet (MEREL WORMERVEER):argue gisteren bij het uitlezen was bij bedrijfs temperatuur na stukje rijden en 15 minuten stationair de temp 82 graden en na gereden te hebben stond hij op 68 graden ZAL HET DAN TOG DE TERMOSTAAT ZIJN ?????

termostaat vervangen 128 excl :cry terwijl ik het aangegeven had om het bij de distributie mee te pakken (niet gedaan)

termostaat vervangen 128 excl :cry terwijl ik het aangegeven had om het bij de distributie mee te pakken (niet gedaan)

haha ok bij deze ! heeft er iemand zin om een centje bij te verdienen :jerry of is het met een goed werkplaats handboek en een brug goed zelf te doen ?? heb namelijk een brug tot mijn beschikking

Terug
Naar boven