• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Hoog verbruik, ESP/TCS werkt niet meer (na vervangen LMM)

Hallo allemaal,

Ik heb onlangs mijn LMM later vervangen bij de dealer (Astra 2001, Z18XE). Men heeft hem hier uitgelezen en de computer gereset. Mijn eerste tankbeurt reed ik slechts 1 op 10. de 3e tankbeurt 1 op 14, dus ik was weer trots!! ik reed namelijk veel lange afstanden over 80 en 100 wegen en haalde met gemak 1 op 15. Mijn veronderstelling, het beestje moest weer ff inleren.

Nu heb ik bij de laatste tankbeurt de tank gevuld met V-power, en toch rijd ik nu maar 1 op 11 :swear

Ik begrijp er niks meer van!

Tot overmaat van ramp, mijn TCS/ESP lampje gaat aan bij contact, uit bij starten. normaal dus. Maar toch werkt het niet, hij grijpt niet in.

Iemand enig idee wat ik hiermee moet?

Bij de garage kunnen ze hem uitlezen en vertellen dat ie storingsvrij is, want ze hebben hem immers zelf zo gefixt.

Groeten

Terug
Naar boven