• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Horrible Body Shop work!

OMG, dieje garagist ging er ni goe van zijn en nen dikke advocaat erbij. Wa voor een gedrocht is me da man. Echt doodzonde van dieje wagen. Dat idd echt wel pijn om naar te kijken. :fy1:fy1

:o:o:o:o

Zo dan dat is echt niet best.

Als ik mijn auto zo zag.

Dan moest de persoon die, die set geplaatst heeft wel heel hard kunnen rennen.

wat verwacht je ook voor 750 dollar, sorry hoor maar dis al een oud topic in de VS, normaal kost zoiets in de VS dik 2000 dollar

Sodeju....:jerry

DSCF0372.jpg

Spaanplaat schroeven? :cool:

:wtf:wtf als ze zoiets bij mijn auto zouden flikken dan ging er bij die gast ook wa spaanplaatschroeven in:fy1

zal je auto maar wezen!!

voor 750.- vind ik dat de schroeven er nog redelijk gelijk verdeeld in zitten.

en dat er een goede kwaliteit hout voor gebruikt is.

als je rekenen kunt weet je dat dat niet mooi kan worden voor dat geld.

als je naar een goede spuiter gaat kost alleen het spuiten al veel meer.

origineel gepost door city77

wat verwacht je ook voor 750 dollar, sorry hoor maar dis al een oud topic in de VS, normaal kost zoiets in de VS dik 2000 dollar

ja voor 750dollar krijg je geen chip foose:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry

Ik snap alleen niet dat je zoiets accepteert, maar ja, hij had betaald voor hij klaar was, 750 dollar kun je je ook achter de oren krabben he. Plus ik zou met zo'n shop toch wel effe een rondje lopen om te vragen hoe ze het gaan doen.

Maar dit is echt slecht. Zelfs de grote beurt doet het nog beter. :jerry

Tsja, 750 is misschien te weinig om zoiets goed te laten doen, maar de meeste vandalen trashen je auto gratis en voor niks.:hmmz

best zonde van zo'n 350Z

maar ja,als je voor een duppie op de eerste rang wil zitten..

Als hassan dat nou zo doet met zn golf 3 diesel,oké:jerry

Terug
Naar boven