• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

[HOW-TO] - Astra H - Inbouwen origineel alarmsysteem

@cakir39 wrote:kan het zijn dat je rec de alarm niet ondersteunt en niet erin zit voor te kunnen activeren ?of hebben alle rec deze functie wel of niet ?

Lees de how-to even goed door. Je vindt daar het antwoord.

Sleutels hoeven niet ingeleerd te worden. Het alarm activeer je door twee maal op de sluitknop van je afstandbediening te drukken.

Zoals ook al in het Vectra gedeelte aangegeven : als je REC het niet ondersteund dan zul je op zoek moeten naar een REC die dat wel ondersteund.

Beste leden

Ik heb wat vragen over het inbouwen van het alarm!

Onder de motorkap Hangt er op de aangegeven plaats een stekker met de genoemde kleuren draden :)

Echter onder de kap bij de ruiten wissers ligt helemaal recht geen stekker echter links van het rooster ligt wel een lossen stekker alleen deze is zo goed als niet verplaatsbaar dus kan de kleuren van de draden niet zien is dit wel de juiste stekker?

Bij de lamp unit zitten er aan de stekker een rode,witte,gele en zwarte draden is dit juist?

Bedankt alvast van de week eonon GM5154 ingebouwd en ben een beetje huiverig dat het nogal een gewild object is.......

grt

hoi hoi.

ik heb een astra h gtc uit 2005 en ben gaan kijken of deze is voorbereid voor het alarm, de kabels onder de kap lagen er allebij maar als ik de ultrasoon sensor wil plaatsen zit de kabel niet in de connector. mijn vraag is ligt deze kabel nog ergens terug in de a stijl of moet ik een compleet niewe kabelboom zoeken.

mvg melvin

Terug
Naar boven