• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

How to: Aux in maken op een CD30MP3

Mijn radio is ook een blaupunkt zag ik.

Ik heb technische schema's ervan.

Kan ik die emailen naar je opel-mark?

ben hier heel benieuwd naar namelijk.

Mijn radio is ook een blaupunkt zag ik.

Ik heb technische schema's ervan.

Kan ik die emailen naar je opel-mark?

ben hier heel benieuwd naar namelijk.

Kijk maar eens op pagina 21, schema hauptplatte mainboard, zoals ik het zie, zie je dat rechts boven van de d150 (grote postzegel) de ingang is van de telefoon, je ziet dat ze daar doorverbindingen hebben liggen, pen 64 ligt aan pen 62, pen 63 ligt aan pen 61 wat het geheel mono maakt.

nu is het de vraag hoe ze die doorverbinding hebben gemaakt, zit de doorverbinding in een multilayer print dan wordt het erg lastig om het eruit te krijgen, bovendien als je de doorverbinding eruit haalt dan heb je de telefoon nog maar aan een kant zitten.

Let wel op, experimenteren op eigen risico, antistatisch werken en dan nog, ik heb zelf geen reserve cd30 om mee te experimenteren.

Mark

http://www.astratuningclub.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Kijk maar eens op pagina 21, schema hauptplatte mainboard, zoals ik het zie, zie je dat rechts boven van de d150 (grote postzegel) de ingang is van de telefoon, je ziet dat ze daar doorverbindingen hebben liggen, pen 64 ligt aan pen 62, pen 63 ligt aan pen 61 wat het geheel mono maakt.

nu is het de vraag hoe ze die doorverbinding hebben gemaakt, zit de doorverbinding in een multilayer print dan wordt het erg lastig om het eruit te krijgen, bovendien als je de doorverbinding eruit haalt dan heb je de telefoon nog maar aan een kant zitten.

Let wel op, experimenteren op eigen risico, antistatisch werken en dan nog, ik heb zelf geen reserve cd30 om mee te experimenteren.

Mark

http://www.astratuningclub.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Mooie en duidelijke How to.

Nu weten we wat we moeten doen. Materiaal halen en solderen maar :jerry

Mooie en duidelijke How to.

Nu weten we wat we moeten doen. Materiaal halen en solderen maar :jerry

idd prachtig weer gegeven door kwalihavome, dit is voor alle types zover ik in de radio`s heb gekeken cd30, cd30mp3, cd70 navi, dvd90 navi de printplaten komen vrij wel bijna overeen omtrent de aansluitingen voor de aux.

idd prachtig weer gegeven door kwalihavome, dit is voor alle types zover ik in de radio`s heb gekeken cd30, cd30mp3, cd70 navi, dvd90 navi de printplaten komen vrij wel bijna overeen omtrent de aansluitingen voor de aux.

Ja het is echt ideaal.

Ik heb nu een female jackplug gekocht en deze naast de handrem ingeboord. Staat een stuk mooier.

Je kunt vast ook bij de dealer de originele female jack kopen, dan is het helemaal af.

Ja het is echt ideaal.

Ik heb nu een female jackplug gekocht en deze naast de handrem ingeboord. Staat een stuk mooier.

Je kunt vast ook bij de dealer de originele female jack kopen, dan is het helemaal af.

kwalihavome

Beste Kwalihavome,

Zou jij dit ook in mijn auto kunnen/willen inbouwen tegen een schappelijk vergoeding. Ik heb dezelfde radio als jij!

Groet,

Martijn

kwalihavome

Beste Kwalihavome,

Zou jij dit ook in mijn auto kunnen/willen inbouwen tegen een schappelijk vergoeding. Ik heb dezelfde radio als jij!

Groet,

Martijn

@MCW wrote:kwalihavome

Beste Kwalihavome,

Groet,

Martijn

Stuur me maar even een PM met je woonplaats, ikzelf kom namelijk uit zoetermeer.

En wat had je in gedachte als vergoeding? En moet ik voor het materiaal zorgen?

Gr. Floris

@MCW wrote:kwalihavome

Beste Kwalihavome,

Groet,

Martijn

Stuur me maar even een PM met je woonplaats, ikzelf kom namelijk uit zoetermeer.

En wat had je in gedachte als vergoeding? En moet ik voor het materiaal zorgen?

Gr. Floris

Hoi Astra liefhebbers,

Ik volg dit topic al een tijdje en ik ben benieuwd of er al meer bekend is over het aanbrengen van een AUX/line-in op de CD30 met behoud van versterker/volumeknopbediening en stuurwielbediening. Zelf heb ik een Vectra C uit 2003. Op mijn CDR2005 werkt het wel allemaal, als ik mijn I-pod gekoppeld heb. Ik kan dan het volume op de I-pod bedienen of ik kan de radio dit laten doen.

groet,

Evert.

Hoi Astra liefhebbers,

Ik volg dit topic al een tijdje en ik ben benieuwd of er al meer bekend is over het aanbrengen van een AUX/line-in op de CD30 met behoud van versterker/volumeknopbediening en stuurwielbediening. Zelf heb ik een Vectra C uit 2003. Op mijn CDR2005 werkt het wel allemaal, als ik mijn I-pod gekoppeld heb. Ik kan dan het volume op de I-pod bedienen of ik kan de radio dit laten doen.

groet,

Evert.

Terug
Naar boven