• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

how to Dimmende binnenspiegel?

[rquote=1853221&tid=141421&author=CORSAGSI]en zo'n regensensor is dit ook plug en play of komt hier meer bij kijken ?

greetz,

[/rquote]

Ik heb nog een regensensor liggen voor een c1 ;)

dus ik moet sowieso een hele kabel hebben om de dimmende binnenspiegel werkend te krijgen?

regensensor enz hoeft van mij niet alleen de spiegel wil ik graag voor t lampje onderin:P

dus ik moet sowieso een hele kabel hebben om de dimmende binnenspiegel werkend te krijgen?

regensensor enz hoeft van mij niet alleen de spiegel wil ik graag voor t lampje onderin:P

En ....................... hier een complete set !! Met alles !!

En nog bij mijn hofleverancier ook. Ik meen iets van 17,50 verzendkosten !! Maar dan heb je ook wat !

En ....................... hier een complete set !! Met alles !!

En nog bij mijn hofleverancier ook. Ik meen iets van 17,50 verzendkosten !! Maar dan heb je ook wat !

Net de dakhemel los gehad, er ligt alleen een kabel boom die de verlichting voorin verzorgt. Hoe moet ik mijn dimmende binnenspiegel nou aansluiten?

Net de dakhemel los gehad, er ligt alleen een kabel boom die de verlichting voorin verzorgt. Hoe moet ik mijn dimmende binnenspiegel nou aansluiten?

wel vreemd dat er bij staat dat als extra optie achter verlichting en verlichte binnen spiegels in zonneklep.

Dat heb ik allemaal al, alleen niet de optie's voor regensensor en dimmende binnenspiegel..

Zijn er verschillende types flatlinten op de markt ofzo???

wel vreemd dat er bij staat dat als extra optie achter verlichting en verlichte binnen spiegels in zonneklep.

Dat heb ik allemaal al, alleen niet de optie's voor regensensor en dimmende binnenspiegel..

Zijn er verschillende types flatlinten op de markt ofzo???

[rquote=1853849&tid=141421&author=viny]Net de dakhemel los gehad, er ligt alleen een kabel boom die de verlichting voorin verzorgt. Hoe moet ik mijn dimmende binnenspiegel nou aansluiten?[/rquote]

gewoon een geschakelde plus ergens vandaan halen.

[rquote=1853849&tid=141421&author=viny]Net de dakhemel los gehad, er ligt alleen een kabel boom die de verlichting voorin verzorgt. Hoe moet ik mijn dimmende binnenspiegel nou aansluiten?[/rquote]

gewoon een geschakelde plus ergens vandaan halen.

Terug
Naar boven