• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

how to voor 14" met 16" wieldoppen te maken ??????

opel-motorsport

Post weinig
weet er iemand ergens een how to staan voor 14" velgen te pakken en er 16" wieldoppen op te maken kweet dat ze bestaan maar vindt ze alleen niet

alvast merci

Nou net doen alsof je grote velgen hebt!!.

Dus echt VW stijl, dat doen alsof!!

zoals alles is dus ook nep haha...

>> Let op, mening!! <<

Willem

nee man, weet je hoe vet te grote doppen staat!!

ennuh... VW mannen lopen gewoon voor op opel mannen.

zou zomaar kunnen, gelukkig loopt vw ook voorop met technische problemen bij hun nieuwe auto's tov opel...

- DSG is een groot drama

- de 2.0 diesels is niet veel beter!!

- onboard audio geeft een hoop ellende..

ik ken wel de nodige die hierdoor over gestapt zijn op Opel iig...

en qua tuning moet iedereen doen wat ie leuk vind, al is het sjonnie gehalte en gedrag onder de VW rijders een stuk hoger als bij opel rijders.

dat heeft mij enigzins weerhouden van het aanschaffen van een scirocco 1 of 2 eigenlijk.

ik heb zo al heelwat vw meetings afgelopen, zo ook met mijn VTN shirt aan, en dat werd mij niet in dank afgenomen moet ik zeggen, terwijl dat andersom wel flink beter gaat.

en ja, ik vind polootjes, lupotjes en dergelijke wel coole bakkies, zeker wat het duitse stijl aangaat.

en zeker de oudjes van de polo golf en scirocco.

Willem

qua motoren weet ik t niet, maar t gehalte op een meeting is in mijn idee hoger als binnen de opel.

veels te veel tupperware naar me zin op opel meetings, ik zie dan veel liever een golf plat op zijn bek met een set uberdikke wielen. (Waar ze helemaal mee voorlopen... vergelijk velgen te koop hier en op vw forum maar eens)

origineel gepost door wim-v6

vertel eens willem,je maakt me nieuwsgierig

origineel gepost door mayhem

Geef je helemaal gelijk! ik vind de vw scene ook veel leuker om naar te kijken...de verschillende stijlen enzo...

Daarbij zijn onze opeltjes gewoon netjes.

Alleen die vw's zijn niet ech mijn ding

origineel gepost door Fearless

Geef je helemaal gelijk! ik vind de vw scene ook veel leuker om naar te kijken...de verschillende stijlen enzo...

Daarbij zijn onze opeltjes gewoon netjes.

Alleen die vw's zijn niet ech mijn ding

Het is dat VW rijders het allemaal niet zo boeit.

Ze doen idd gekke dingen met nieuwe auto's zie je niet zo vaak dat dat gebeurd met nieuwe Opels.

niet boeit? als je t niet boeit dan doe je er niets aan.

karmann ghia, kever, jetta mkI, golf I GTI (swallowtail, dus de kleine achterlichten) :wub:wub:wub:wub

origineel gepost door Fearless

Ik wil stiekem een oude polo, zon 86c....ben ik nu ziek?

nee dat is gewoon gaaf :thumbup

qua motoren weet ik t niet, maar t gehalte op een meeting is in mijn idee hoger als binnen de opel.

veels te veel tupperware naar me zin op opel meetings, ik zie dan veel liever een golf plat op zijn bek met een set uberdikke wielen. (Waar ze helemaal mee voorlopen... vergelijk velgen te koop hier en op vw forum maar eens)

+1

Helemaal mee eens;)

niet boeit? als je t niet boeit dan doe je er niets aan.

karmann ghia, kever, jetta mkI, golf I GTI (swallowtail, dus de kleine achterlichten) :wub:wub:wub:wub

Ik bedoel hoeveel geld het kost, en of het een nieuwe auto is ofzo.

Bijvoorbeeld dat volkwagens rijders van een nieuwe golf 5 ook ratlook maken.. Zie het Opel rijders niet snel doen met een nieuwe Astra ofzo..

origineel gepost door 14XE

origineel gepost door wim-v6

vertel eens willem,je maakt me nieuwsgierig

En anders mij wel

Terug
Naar boven