• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Huidige Opel campagne

Zou het nou echt zo zijn dat auto's van 10+ welkom zijn ?

Dit is naar mening de ware reden:

minder auto's in de werkplaats door langere onderhoudsintervallen, teruglopende verkoop nieuwe auto's en de 10+ auto's gaan haast allemaal naar de universele garages omdat die beduidend goedkoper zijn.

En ik twijfel soms ook over hun kennis van auto's van 10+

Ik moet soms een Opel-monteur uitleggen waar iets zit, nu zal je me toch :swear :swear

Rik :D

Dit komt omdat je automonteurs hebt en vervangingsmonteurs.Niet iedere monteur is liefhebber.En dat geld ook voor magazijn en verkoop medewerkers.

@opelremco wrote:Dit komt omdat je automonteurs hebt en vervangingsmonteurs.Niet iedere monteur is liefhebber.En dat geld ook voor magazijn en verkoop medewerkers.

Volgens mij heb je ook nog verkoopmonteurs (schokdempers/kwiffitters etc)..

En heb helaas in mijn werkkringen ook al een heleboel messengers mogen ervaren.. (i.p.v managers).

@opelremco wrote:Dit komt omdat je automonteurs hebt en vervangingsmonteurs.Niet iedere monteur is liefhebber.En dat geld ook voor magazijn en verkoop medewerkers.

Dit moet je mij toch even uitleggen :D

Serieus hoor :shock:

Rik ;)

Terug
Naar boven