• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Hulp bij ons project: kadett c coupé

Kan iemand me vertellen hoe ik m'n kadetje opkrik? :shock:

Achteraan zijn holtes voorzien voor die speciale krik (je moet em erin schuiven)

Maar vooraan vind ik zo geen holtes??

bij mij is dat ene krikpuntje genoeg voor 1 kant, dus voor hoef je m niet perse op te krikken :)

Wil je dit toch dan zou ik m onder de vooras zetten, of als je daar neit bij kunt, het randje in het hoekje voor bij je deur. (misschien ff een balkje hout voor de zekerheid nog)

bij mij is dat ene krikpuntje genoeg voor 1 kant, dus voor hoef je m niet perse op te krikken :)

Wil je dit toch dan zou ik m onder de vooras zetten, of als je daar neit bij kunt, het randje in het hoekje voor bij je deur. (misschien ff een balkje hout voor de zekerheid nog)

Voor opkrikken onder de vooras inderdaad, achter pakken wij hem meestal onder de diff... maar dan zetten we hem wel meteen op bokjes!

Voor de onderdelen die je nodig hebt zou ik inderdaad eens bij Bart in Bochelt gaan vragen, die heeft altijd veel onderdelen! Anders marktplaats in de gaten houden.

Raamrubbers zijn nieuw te bestellen via http://www.opel-classic-parts.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;, (sorry voor de spam!) ook de pees voor in het voorruitrubber is hier nog te krijgen. Om deze in het rubber te zetten heb je wel een "speciaal gereedschapje" nodig geloof ik.

Voor meer (sleutel) info over de C Kadettjes is dit forum (http://forum.opelkadettcclub.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;) misschien handig. Wederom....Sorry voor de spam jongens... :angel

Hier staan de meest voorkomende problemen wel uitgewerkt met foto's e.d. in de restauratie topics van de andere forumbezoekers. Anders even registreren en een eigen topicje starten, hierop worden vragen meestal heel snel beantwoord.

Voor opkrikken onder de vooras inderdaad, achter pakken wij hem meestal onder de diff... maar dan zetten we hem wel meteen op bokjes!

Voor de onderdelen die je nodig hebt zou ik inderdaad eens bij Bart in Bochelt gaan vragen, die heeft altijd veel onderdelen! Anders marktplaats in de gaten houden.

Raamrubbers zijn nieuw te bestellen via http://www.opel-classic-parts.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;, (sorry voor de spam!) ook de pees voor in het voorruitrubber is hier nog te krijgen. Om deze in het rubber te zetten heb je wel een "speciaal gereedschapje" nodig geloof ik.

Voor meer (sleutel) info over de C Kadettjes is dit forum (http://forum.opelkadettcclub.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;) misschien handig. Wederom....Sorry voor de spam jongens... :angel

Hier staan de meest voorkomende problemen wel uitgewerkt met foto's e.d. in de restauratie topics van de andere forumbezoekers. Anders even registreren en een eigen topicje starten, hierop worden vragen meestal heel snel beantwoord.

Ok, bedankt!

Heeft er iemand nog een kofferdeksel liggen voor een coupe? En gardebous zijn ook welkom :)

Ok, bedankt!

Heeft er iemand nog een kofferdeksel liggen voor een coupe? En gardebous zijn ook welkom :)

Oh, zie het al...

Eindhoven dan, moet ik eens overleggen met lijn vader, prijs enzo?

Alvast bedankt!

:thumbup

Oh, zie het al...

Eindhoven dan, moet ik eens overleggen met lijn vader, prijs enzo?

Alvast bedankt!

:thumbup

Terug
Naar boven