Nou hè he, het heeft even geduurd maar ze liggen er na een hoop gedoe er dan nu toch onder. :shock:
Zoals ik schreef waren er 3 irmscher velgen krom en zijn deze gericht. Ook is gelijk de stoeprand schade afgedraaid op een draaibank.
Toen ze een maal bij de spuiter lagen, belde deze me op dat er erg veel oxidatie onder de lak zat en dat hij ze liever liet ontlakken, dus ging er weer meer tijd overheen. Daarna heeft de spuiter het erg druk gehad en zijn ze dus een tijd blijven liggen ( heb ze gratis gespoten gekregen, dus geen klachten king: )
Maar goed, eindelijk waren ze klaar en gebeld voor de banden. Velgen weggebracht en gevraagd er voorzichtig mee te zijn omdat ik er al zo lang op gewacht had en ik over 1 week op vakantie ging en ze er dan echt onder wilde. Ga ik de dag erna de wielen ophalen, zie ik bij binnenkomst al meteen dat de bandenmaat niet klopt, heeft men 245/45-18 gemonteerd :wtf . Maar geen probleem meneer, werd mij gezegd, we bestellen even de goede en over 2 dagen kunt u ze alsnog ophalen. Ik heb toen nog gezegd dat ik er met het risico op beschadigingen niet zo gelukkig mee was, maar ik had natuurlijk geen keus.
Ik 2 dagen later terug en gelukkig onbeschadigd! Ik rol 1 velg richting de auto, roept er een jonge gast; zal ik even helpen? Ik zeg ja prima. Ik leg de eerst velg in de auto, hoor ik achter me heel hard 'klong' !!
Draai me om heeft de klojo de band rechtop gezet en de natuurlijk dondert zo'n velg dan om :swear
1 velg dus alsnog beschadigd :thumbdown . Nu is me gegarandeerd dat het na mijn vakantie geregeld wordt, dus snel maar eens langsgaan.
Verder wel erg tevreden over de banden, wat een rust in de auto. :thumbup en moet zeggen dat het totaalbeeld me wel bevalt king:
Ik heb alleen foto's van de vakantie tot nu toe, ik zal van de week een paar fatsoenlijke proberen te maken.
Groeten ralph