• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

hulp gezocht lassen wielranden

vincent23

Post vaak
hallo,

ik ben opzoek naar iemand die mij kan helpen met het lassen van mijn nieuwe wielranden voor mijn kadett cabriolet gsi.

de randen moeten nog weggeslepen worden en als iemand mij daar ook mee kan helpen zou het helemaal top zijn.

ik heb dit nog nooit gedaan en ja ik wil het natuurlijk niet verknallen.

:D beetje zonde van de auto :D

een vergoeding is evt best bespreekbaar.

dus wie o wie kan mij helpen !!!!!

of weet een adres waar ze goed werk leveren voor een leuke prijs. betalen is niet erg, maar dan wel voor kwaliteit.

groetjes vincking:king:

ja da klopt.

nick en ik hebben al contact gehad ;)

maar die besteed dat ook altijd uit.

op zich vind ik dat niet er maar dan moet het wel goed werk zijn en niet na 2 jaar weer verrot zijn :fy1

bedankt voor het mee denken

gr vinc

Nou dan ga je naar een plaatwerker in de buurt die volgens de Bovag condities werkt!!!

Dan kost het wat , maar is het wel vakkundig opgelost en gespoten!

ik ken wel iemand in eindhoven maar dat is een beetje ver weg voor je denk ik

ik krijg 2 neiuwe wielranden achter die uitgeklopt worden en een nieuwe dorpel rechts incl. spuiten voor 600 a 1000 euro

en voorbumper en nog wat klein spul wat gespoten moet worden.

en het is netjes :thumbup mijn astra heeft hij ook gedaan

Hey Vinc,

Ik heb een adresje hier in Hellevoet, 150-200,00 euro (zonder spuiten) Je heb mijn mail adres toch, geef ik je daar ff de gegevens door :angel

Groeten Jeff

origineel gepost door Jeffrey Scholten

Hey Vinc,

Ik heb een adresje hier in Hellevoet, 150-200,00 euro (zonder spuiten) Je heb mijn mail adres toch, geef ik je daar ff de gegevens door :angel

Groeten Jeff

u2u :)

botter en roest lassen haha:jerry,, nee wij hebben idd een plaatwerker die dat voor ons doet en kost echt geen reet, beide wielkasten lekbakken en dorpels 400euro, wel zelf plaatwerk regelen, incl strakzetten.

groeten nick

origineel gepost door nl-tuning

botter en roest lassen haha:jerry,, nee wij hebben idd een plaatwerker die dat voor ons doet en kost echt geen reet, beide wielkasten lekbakken en dorpels 400euro, wel zelf plaatwerk regelen, incl strakzetten.

groeten nick

hey nick,

ik zal het ff onthouden ok :D

Ik heb nu wel ff contact gehad met 2 mensen van het forum.

en 1 daarvan die doet ook gelijk ff die wielranden uitrollen dus dat kan dan gelijk mee.

mocht het niks worden dan hoor je van me ;)

gr vinc

Terug
Naar boven