• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

HULP GEZOCHT

hahahaha is dit een manier van negatieve aandacht vragen? Denk je dat iedereen zit te wachten tot blue.gsi een topic opent met hulp gezocht dat we dan allemaal in onze opel springen en met een bloedgang naar je rijden?

Beetje socialer zou niet verkeerd zijn.. denk IK.... :O:hmmz

thermostaat is geen 4 eur en zeker geen uurtje werk de hele distri moet los dus als dat toch los is dan pakken we dat ook gelijk weer aan.maar ik had wel iets meer hulp verwacht op dit forum maar ja helaas

dus beheerders VERWIJDER mijn account maar

[rquote=1840198&tid=140250&author=TheLarger]hahahaha is dit een manier van negatieve aandacht vragen? Denk je dat iedereen zit te wachten tot blue.gsi een topic opent met hulp gezocht dat we dan allemaal in onze opel springen en met een bloedgang naar je rijden?

Beetje socialer zou niet verkeerd zijn.. denk IK.... :O:hmmz[/rquote]

Hoorde dat de naam ook wordt veranderd in: helpbluegsidewinterdoor-forum.nl ;)

hahahaha is dit een manier van negatieve aandacht vragen? Denk je dat iedereen zit te wachten tot blue.gsi een topic opent met hulp gezocht dat we dan allemaal in onze opel springen en met een bloedgang naar je rijden?

Beetje socialer zou niet verkeerd zijn.. denk IK.... :O:hmmz

[rquote=1839055&tid=140250&author=blue.gsi]ja ik kijk wel anders gaat ie lekker de verkoop in of ik gooi er een ander blok in[/rquote]

Als je toch met het idee loopt voor een ander blok dan zou ik hoe dan ook EERST proberen je huidige blok te fixen. Lukt het dan heb je goed je best gedaan en zo niet, dan alsnog een ander blok erin. Je bent dan in ieder geval weer een ervaring rijker en je zult zien dat je meer dingen zelf kunt dan je denk. Gewonn doen en eraan beginnen.

[rquote=1840198&tid=140250&author=TheLarger]hahahaha is dit een manier van negatieve aandacht vragen? Denk je dat iedereen zit te wachten tot blue.gsi een topic opent met hulp gezocht dat we dan allemaal in onze opel springen en met een bloedgang naar je rijden?

Beetje socialer zou niet verkeerd zijn.. denk IK.... :O:hmmz[/rquote]

Hoorde dat de naam ook wordt veranderd in: helpbluegsidewinterdoor-forum.nl ;)

vraag me af.... je kan de wel even een ander blok ingooien..... maar durft de distributie niet aan te raken...

een ander blok sleutel je er wel even in...

klinkt erg logisch.

[rquote=1839055&tid=140250&author=blue.gsi]ja ik kijk wel anders gaat ie lekker de verkoop in of ik gooi er een ander blok in[/rquote]

Als je toch met het idee loopt voor een ander blok dan zou ik hoe dan ook EERST proberen je huidige blok te fixen. Lukt het dan heb je goed je best gedaan en zo niet, dan alsnog een ander blok erin. Je bent dan in ieder geval weer een ervaring rijker en je zult zien dat je meer dingen zelf kunt dan je denk. Gewonn doen en eraan beginnen.

[rquote=1839798&tid=140250&author=blue.gsi]thermostaat is geen 4 eur en zeker geen uurtje werk de hele distri moet los dus als dat toch los is dan pakken we dat ook gelijk weer aan.maar ik had wel iets meer hulp verwacht op dit forum maar ja helaas

dus beheerders VERWIJDER mijn account maar[/rquote]

Ok, Geen €4. Komt pakking bij. NOU €5 dan. Minder dan een tientje in elk geval.

Distributieriem vervangen is half uur werk bij zo'n ding al sje je best doet. En ik doe het dagelijks dus ik weet wel hoe dat zit en hoe lang je ermee bezig bent.

En jij verwacht hulp met een dergelijke houding. Goed bezig!

Je kan gewoon vragen hoe iets zit. We kunnen beschrijvingen en stappenplannen posten. Maar neej.

Meneer heeft zijn eigen logica.

Toppie!

vraag me af.... je kan de wel even een ander blok ingooien..... maar durft de distributie niet aan te raken...

een ander blok sleutel je er wel even in...

klinkt erg logisch.

[rquote=1839798&tid=140250&author=blue.gsi]thermostaat is geen 4 eur en zeker geen uurtje werk de hele distri moet los dus als dat toch los is dan pakken we dat ook gelijk weer aan.maar ik had wel iets meer hulp verwacht op dit forum maar ja helaas

dus beheerders VERWIJDER mijn account maar[/rquote]

Ok, Geen €4. Komt pakking bij. NOU €5 dan. Minder dan een tientje in elk geval.

Distributieriem vervangen is half uur werk bij zo'n ding al sje je best doet. En ik doe het dagelijks dus ik weet wel hoe dat zit en hoe lang je ermee bezig bent.

En jij verwacht hulp met een dergelijke houding. Goed bezig!

Je kan gewoon vragen hoe iets zit. We kunnen beschrijvingen en stappenplannen posten. Maar neej.

Meneer heeft zijn eigen logica.

Toppie!

Ja er zijn wel mensen die kunnen en willen helpen, maar niet iedereen heeft de tijd en of het gereedschap, om je snel van dienst te kunnen zijn.

Ik wil best helpen, en zit in de buurt, maar voor mij is tijd een probleem.

Zeker als je een koppakking erbij wil vervangen hebben.

persoonlijk zou ik dat ook afraden, zeker als er niks mis mee is.

Vaker dan eens komt er uit voort dat er olieverbruik ontstaat als de kop opnieuw aangetrokken word.

maargoed, ik lees hier al dat ie (je) niet meer actief bent hierzo omdat ze niet ala minuut in de bres springen voor je, ik hoop dat je iemand vind die dit voor een mooi prijsje voor je wil doen.

Willem

ik snap het verhaal van die koppakking niet , waarom zou je in godsnaam een koppakking gaan vervangen die niet lekt .

Want ik kan nergens uit je verhaal opmaken dat ie lek is . lees alleen dat het blok verder goed is op de thermostaat na .

En als er dan gereageerd wordt dat je je teveel werk op je hals haalt ( en dat terwijl je hier nota bene zelf om hulp vraagt ) ga je op je achterste benen staan en zijn wij ineens de boeman .

Ik ben even sprakeloos :wtf

Ja er zijn wel mensen die kunnen en willen helpen, maar niet iedereen heeft de tijd en of het gereedschap, om je snel van dienst te kunnen zijn.

Ik wil best helpen, en zit in de buurt, maar voor mij is tijd een probleem.

Zeker als je een koppakking erbij wil vervangen hebben.

persoonlijk zou ik dat ook afraden, zeker als er niks mis mee is.

Vaker dan eens komt er uit voort dat er olieverbruik ontstaat als de kop opnieuw aangetrokken word.

maargoed, ik lees hier al dat ie (je) niet meer actief bent hierzo omdat ze niet ala minuut in de bres springen voor je, ik hoop dat je iemand vind die dit voor een mooi prijsje voor je wil doen.

Willem

ik verwacht niet op stel en sprong iemand heb tijd zat me vrouw zit al een jaar te blauw bekken in der auto.en die koppaking is uit voorzorg heb dit geintje al eerder gehad namelijk dat ik 2 keer de kosten had van de distri

dan heb je wel pech gehad, ik heb nog nooit een koppakking lek gehad van een opel 8klepper.

1x van een 16klepper.

en dat terwijl ik al zolang ik mijn rijbewijs heb, OPEL rijdt.

denk zo'n 300.000 Opel kilometers er wel opzitten bij mij.

Willem

ik snap het verhaal van die koppakking niet , waarom zou je in godsnaam een koppakking gaan vervangen die niet lekt .

Want ik kan nergens uit je verhaal opmaken dat ie lek is . lees alleen dat het blok verder goed is op de thermostaat na .

En als er dan gereageerd wordt dat je je teveel werk op je hals haalt ( en dat terwijl je hier nota bene zelf om hulp vraagt ) ga je op je achterste benen staan en zijn wij ineens de boeman .

Ik ben even sprakeloos :wtf

Terug
Naar boven