• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

hulp niet meer nodig zit er in

hanskadett

Post veel
hoi wie van alle mensen hier kan en wil mij helpen ik wil namelijk een stel kuipstoelen in mijn kadett plaatsen maar ik ben niet rijk dus heb ik geen sledes wie heeft er in de regio een lasapperaat ter beschikking en de kennis om van de orginele stoelen wat te aan passen voor de kuipstoelen

ik wil niet lullig doen hoor, maar je kan wel velgen verbreden maar een kuipstoel pluitsen is opeens te moeilijk:hmmz

:P:P

klinkt dom maar weet je wat het is als ik die stoelen verstier heb ik er geen meer velgen heb ik zo bij gehaald op de sloop stoelen van een kadett c zijn niet op iedere hoek van de straat te krijgen en ik maak die velgen op het werk daar kan ik helaas niet de wagen binnen zetten om even alles pas te maken ik moet dan ik weet niet hoe grot machine park verplaatsen denk dat mijn baas dan wel gaat klagen

origineel gepost door hanskadett

klinkt dom maar weet je wat het is als ik die stoelen verstier heb ik er geen meer velgen heb ik zo bij gehaald op de sloop stoelen van een kadett c zijn niet op iedere hoek van de straat te krijgen en ik maak die velgen op het werk daar kan ik helaas niet de wagen binnen zetten om even alles pas te maken ik moet dan ik weet niet hoe grot machine park verplaatsen denk dat mijn baas dan wel gaat klagen

dus je heb kuipstoelen?

heb je sledes?

en je wilt ze in een c-kadett plaatsen?

vandaag een kennis getroffen die mij wat beugeltjes heeft gelast stoelen staan er in ziet gaaf uit en zit zo lekker:wub

sorry weerd zie ik ik kom uit omgeving sittard

maar ik heb van alles liggen en een lasapperaat heb ik ook hier

de foto's staan hem goed al zeg ik het zelf

ziet er niet verkeerd uit.

maar kon je niet aan een setje gte recaro's komen, das altijd het mooist!:thumbup

heb er niet echt gevonden op mp maar maakt niet uit weet wel dat het tijd word dat ik voor thuis ook maar eens een lasapperaat koop

Heb je misschien ook een foto-tje van de beugels die je gemaakt hebt? Ben zelf nog aan het kijken voor een oplossing voor mijn Sparco's in de C.

Groet Rob

origineel gepost door dussel32

ik heb nog wel een setje d kadett gt/e stoelen liggen

kope ????

voor hoeveel??? niet te duur he

:hmmz

was een project wat nooit is afgemaakt vandaar die deur:angel

keep going zou ik zeggen:thumbup

Terug
Naar boven