• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

hulp nodig met bepaalde lijm

hey

ik heb vandaag lampen spoilers gemonteerd met BETALINK T1 lijm nu dus de vraag

Iemand ervaring met deze lijm is die nog te verwijderen. natuuurlijk moet ik deze 6 uur laten drogen maar nu er dus druk op zit om het vast te houden zie je hier hier en daar wat lijm dat ik verwijderen wil straks. nu kom ik er niet goed bij door de tape enne ben me nu zorgen het maken want ik krijg het voor geen mogelijkheid van mijn handen dus ben bang nu ook niet van de auto dus iemand ervaring met betalink t1 lijm is dit wel gewoon schoon te maken??

Als de kit nog nat is: even water in een spuitbusje en daneenklein beetje dreft erin. ff schudden, spray over de kit en met je vinger nastrijken.

Als de kit nog nat is: even water in een spuitbusje en daneenklein beetje dreft erin. ff schudden, spray over de kit en met je vinger nastrijken.

thanks maar zoals de eerste post al aangaf, ik moet dit dadelijk pas doen als de tape volledig verwijderd is en ik dus eraan kom, is dit dan nog te verwijderen dit spul lijkt wel teer z'n rotzooi

Ik hoor het wel

thanks maar zoals de eerste post al aangaf, ik moet dit dadelijk pas doen als de tape volledig verwijderd is en ik dus eraan kom, is dit dan nog te verwijderen dit spul lijkt wel teer z'n rotzooi

Ik hoor het wel

Let op de dreft moet wel citroenzuur vrij zijn! anders gaat je kit er aan.

Als je de kit wil verwijderen kan je dit bv met een caramelschijf doen of met kit oplosser wel even lezen op de fles of het op autolak kan.

Let op de dreft moet wel citroenzuur vrij zijn! anders gaat je kit er aan.

Als je de kit wil verwijderen kan je dit bv met een caramelschijf doen of met kit oplosser wel even lezen op de fles of het op autolak kan.

Is het een kit ??? is z'n soort dikke pasta meer teer lijkt echt op teer :???:

Dus jullie denken dat het geen probleem zal geven en het gewoon te verwijderen is omdat ik nog steeds niks van me vingers af heb :argue

Is het een kit ??? is z'n soort dikke pasta meer teer lijkt echt op teer :???:

Dus jullie denken dat het geen probleem zal geven en het gewoon te verwijderen is omdat ik nog steeds niks van me vingers af heb :argue

Ik zou niet met een caramelschijf op je kunststof koplampen komen! Daar ga je hele nare sporen van krijgen die je niet weg krijgt.

Ik zou niet met een caramelschijf op je kunststof koplampen komen! Daar ga je hele nare sporen van krijgen die je niet weg krijgt.

sorry had er ff over heen gelezen dat het op lampen wat dat zou ik idd niet doen, is puur voor op plaatwerk. thx kladerman voor je oplettendheid.

sorry had er ff over heen gelezen dat het op lampen wat dat zou ik idd niet doen, is puur voor op plaatwerk. thx kladerman voor je oplettendheid.

Omdat het een soort van lijm is wat je gebruikt hebt kan je ook nog even HG stickerverwijderaar proberen.

Omdat het een soort van lijm is wat je gebruikt hebt kan je ook nog even HG stickerverwijderaar proberen.

Ik ga morgen eens kijken officieel kan nu de tape eraf want om 23.00 uur waren de 6 uurtjes om maar laat het lekker tot morgen zitten en dan ga ik eens kijken wat ik kan doen.

Ik zal ook mijn bevindingen hier laten weten hoe en wat, bedankt voor het meedenken tot nu toe!

Terug
Naar boven