@CorsaSport90 wrote:Hey,
Ik heb een HID Xenon Lamp-System (8000K),en heb hem vandaag gemonteerd.
Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik Hey nu ook niet zo een geweldige manier van aanspreken vind, maar dat zal wel aan mijn leeftijd liggen. Maar goed ik word er niet onredelijk van in mijn antwoorden.
Waar ik meer mee zit is het feit dat je er schijnbaar nog al trots op ben dat ik/wij en/of de maatschappij jou van centen voorziet

.
Als daar een reden voor is bijvoorbeeld arbeidsongeschikt o.i.d. heb ik daar geen moeite mee hoor.
Maar bij jou komt het over dat het een bewuste keuze is, of zou de oorzaak ook kunnen zijn jouw opvliegende karakter en domme antwoorden. Want dat zal je natuurlijk niet alleen hier op het forum zal doen.
Dan wens ik je veel succes in je verdere leven.
Verder zou ik het op prijs stellen dat je geen persoonlijke berichten zoals onderstaand meer naar mij stuurt want dat bevestigd mijn vermoeden. Mijn antwoorden staan hieronder
ten 1e ben ik niet je vriend
ten 2e gebruik ik bij oudere mensen U ipv jou
ten 3e is het (
werkwoord ) herinneren en niet herrinere
ten 4e wil ik niet uberhaupt niet met je spreken
@CorsaSport90 wrote:Onderwerp: Hulp nodig met Xenon kit!!!
@jwvanyperen wrote:Als je minimaal 8 berichten nodig heb om de juiste draden te vinden heb je volgens mij ook niet zoveel sjoegge van electronica, of anders ligt het aan het onvermogen om logisch te denken en doen.
Maar uit je antwoorden begrijp ik dat dat wel meer het geval is.
Wat kom jij praten vriend,kan me niet herrinere dat ik jou wat heb gevraagd,ben je niet opgevoed met manieren?Pas spreken wanneer men dat aan jou vraagt.
Ik hoop voor jou en de medeweggebruikers dat het licht op de corsa goed komt, want zelf ben je het volgens mij niet.