• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Hulp nodig om de juiste keuze te maken

Hey Astra liefhebbers :thumbup

Ik ben van plan om mijn achterlichten te veranderen van mijn Astra G en ik vind op internet altijd een hoop leuke achterlichten heb ook hier een catalogus liggen maar de keuze blijft zo moeilijk.

Ik zie dan wel leuk op plaatjes de achterlichten maar kan me geen voorstelling nemen hoe het er nu werkelijk uitziet op de Astra, dus daarom jullie hulp gevraagd.

Zouden jullie eens jullie (niet standaard natuurlijk) achterlichten willen plaatsen met een foto hoe die lichten op de Astra uitzien zodat ik me een kleine voorstelling kan maken hoe het er uit gaat zien. Misschien is de keuze dan een stuk makkelijker en kan ik de knoop doorhakken.

Bedankt iedereen!!

AstraDriver uit Limburg :agent

Ledjes, geen idee welk merk..

8xtyxt.jpg

[rquote=1905537&tid=145668&author=DarkNL08]Kijken... is toch niet zo moeilijk??

Inderdaad kijken is niet moeilijk, jouw link heb ik zelf ook wat gepost en daar gaat het alleen over DONKERE achterlichten en daar ben ik niet alleen naar op zoek.

Dus voordat je met kritiek komt, zelf eerst ff goed kijken :P

Dus laat de verschillende lampjes maar komen :D

[rquote=1905537&tid=145668&author=DarkNL08]Kijken... is toch niet zo moeilijk??

Inderdaad kijken is niet moeilijk, jouw link heb ik zelf ook wat gepost en daar gaat het alleen over DONKERE achterlichten en daar ben ik niet alleen naar op zoek.

Dus voordat je met kritiek komt, zelf eerst ff goed kijken :P

Dus laat de verschillende lampjes maar komen :D

[rquote=1905549&tid=145668&author=Bluns]Ledjes, geen idee welk merk..

8xtyxt.jpg
[/rquote]

Deze zien er zeker goed uit. die heb ik al een paar keer gezien zo. enig idee waar je die vandaan hebt ?

Zie vaak ledjes maar zijn niet zo mooi en deze wel. lekker helder en wat ik mooi vind is dat nu het remlicht boven zit als ik het goed heb ?

Bedankt voor het delen :)

[rquote=1905549&tid=145668&author=Bluns]Ledjes, geen idee welk merk..

8xtyxt.jpg
[/rquote]

Deze zien er zeker goed uit. die heb ik al een paar keer gezien zo. enig idee waar je die vandaan hebt ?

Zie vaak ledjes maar zijn niet zo mooi en deze wel. lekker helder en wat ik mooi vind is dat nu het remlicht boven zit als ik het goed heb ?

Bedankt voor het delen :)

Jep, gewoon licht er remmen zit nu boven..

De rest zijn gewone lampen hoor maar even goed vind ik ze mooi..

Ik wil morgen wel eens kijken of er een merk op staat, ze zaten er namelijk al op toen ik de auto kocht..

Weet evt wel waar ze verkocht worden..

Jep, gewoon licht er remmen zit nu boven..

De rest zijn gewone lampen hoor maar even goed vind ik ze mooi..

Ik wil morgen wel eens kijken of er een merk op staat, ze zaten er namelijk al op toen ik de auto kocht..

Weet evt wel waar ze verkocht worden..

[rquote=1906097&tid=145668&author=red-bull]sorrie hoor maar die lexus look rommel zou verboden moeten worden:puke[/rquote]

Waarom?? Iedereen zijn eigen smaak dus waarom meteen roepen dat het verboden moet worden als jij het niet mooi vind.

Gelukkig heeft iedereen een eigen smaak anders reden er alleen maar de zelfde Astra's rond.

Heb deze set toen gekocht in Sevenum bij Gmtuningparts.

Mooie van deze lampen is dat alle lampen een eigen losse fitting hebben.

Dus kan je er zo mooie dubbele remlichten of dubbele achterlichten maken.

93810715.jpg

P9260579.jpg

[rquote=1906097&tid=145668&author=red-bull]sorrie hoor maar die lexus look rommel zou verboden moeten worden:puke[/rquote]:thumbdown

Terug
Naar boven