• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

HULP VOOR ALARM OPEL VECTRA C GTS

cakir39

Post weinig
HEB DE NODIGDE ONDERDELEN GEKOCHT VOOR DE ORGINELE ALARM AAN TE SLUITEN

ZIJN DEZE VOLDOENDE OF MOET IK NOG IETS EXTRA KOPEN

1. ALARM DE-ACTIVATION DASH SWITCH (DE BEDRADING IS AL VOOR BEREID )

2. BONNET ALARM

3. ALARM SIREN BOX

4. INTERIOR LIGHT ALARM SENSOR

IS DEZE VOLDOENDE ONDERDELEN OF KOM IK IETS TEKORT (WEET WEL DAT IK DEZE NADIEN MET TECH 2 MOET AANMELDEN)

Taner weet jij toevallig hoe het zit met voorbereiding van de kabelbomen? Volgens mij was alarm standaard in de uk, maar duidelijk niet in de eu.

In een Europese versie zit het alarm er niet standaard in. Dat heeft er vooral mee te maken met de uitvoering van de auto en bouwjaar. De bedrading voor het alarm is vaak klaargelegd voor dikkere uitvoering en heel vaak gecombineerd met parkeersensoren. De plek waar je het snelste de kabels voor het alarm kunt vinden is onder de motorkap en achter in de kofferbak voor extra sirene. Als je deze hebt, dan is er al een grote kans dat je het hebt en dan kan je verder kijken.

@taner32, thx ga binnenkort eens zoeken aangezien die van mij redelijk dik was uitgevoerd en parkeersensoren heeft. Bedankt voor de info, krijg je binnenkort nog een engelse binnen?

:thumb

:D

IMAG1093.jpg

Volgende mod komt eraan ;)

@cakir39 sorry voor het kapen van je topic!

Heb je trouwens wel de sirene achter nodig, omdat ik lees dat in de uk de claxon de functie overneemt als de sirene achter los gekoppeld is?

@taner32 wrote:hier heb je alles wat ben je noudig plus activeren met tech 2 in rec/bcm/pdm/ddm

Net gechecked en bij mij alle kabels (voorbereiding) aanwezig :thumb

Om de spullen aan te schaffen vraag ik mealleen af wat ik dan aan euro's kwijt ben en tevens wat t aansluiten gaat kosten qua instellen. Iemand een adresje of prijsidee?

Heb een europese uitvoering, UK onderdelen geen probleem?

Thanks voor de tip en prijs idee voor wat betreft de onderdelen....ook een prijsindicatie?

Bij enkele Astra H's zijn de kabelbomen wel voorbereid maar ondersteund de REC de optie ATWS niet en is het alarm daardoor niet te activeren.

Of dat bij een Vectra ook zo is weet ik niet maar het is zeker de moeite om dat even te controleren voor je de spullen aan gaat schaffen.

Terug
Naar boven