• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

HULP VOOR ALARM OPEL VECTRA C GTS

@Juffer1 wrote:Bij enkele Astra H's zijn de kabelbomen wel voorbereid maar ondersteund de REC de optie ATWS niet en is het alarm daardoor niet te activeren.

Of dat bij een Vectra ook zo is weet ik niet maar het is zeker de moeite om dat even te controleren voor je de spullen aan gaat schaffen.

Mijn rec ondersteund dit niet maar is wel voorbereid:)

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

ik kan de stekker van de BONNET ALARM niet vinden onder de motorkap en van de sirene niet vinden in de koffer

ik denk het ook maar waarom is wel de bedrading dan al voor bereid voor de alarm knop?deze is gts model ?de binnen sensor is ook voor bereid

dat kan niet want heb alle voorbereidingen wel ik denk dat ze gwn ergens verstopt zitten en anders moest de andere voorbereidingen ook er niet zijn zoals de loom voor de zelf dimmende spiegel heb ik erin steken van de bandendrukmeter de aansluiting heb ik ook waar alarm knop komt naast de navi heb daar ook voorbereiding dus is onmogelijk dat de voor bereiding voor de sirene en de bonnet sensor te aansluiten er niet is

Waar heb je de loom voor dimmende binnenspiegel steken? Achteraan in je rec of lag deze er echt tot aan je spiegel? De sirene zn de bonnet schakelaar is de kabelboom van je motor en hier is wel degelijk de kans dat deze niet aanwezig

Is, kan ook dat ie afgeplakt ergens tegen hangt

als ik toch de aansluit kabels niet kan vinden vanwaar kan ik deze het beste veiligste aftappen ?voor de bonnet onder de motor kap en

voor sirene achter in de koffer

niemand die het weet ?ik vind het raar dat ik de aansluit koppen niet kan vinden maar achter de alarm knop is de bedrading al voor bereid dus moet dan de rest ook in zitten of niet :(( heb niets gevonden onder de motorkap en achter in de koffer

De knoppen zijn 9/10 voorbereid maar de rest niet;) van welk jaar is jou auto?

Heb eens bij mijn vectra gekeken en daar ligt alles er denk ik wel:) zelfs stoelverwarming achter is voorbekabeld;)

Mvg

2003 ja bij mij ook kan alleen de kabel voor de alarm bonnet en sirene niet vinden

Maar kan de bedrading toch zelf aftappen en vanwaar liefst somd een idee

Is toch al een hele duidelijke topic and how to over?

viewtopic.php?f=126&t=168002

Ik kan het mis hebben natuurlijk.

@Taner. Ik heb 2 jaar geleden 2 andere ddm en pdm bij jou gehaald zodat

ik elekt inklapbare spiegels heb en dimmende bestuurderspiegel. Dit werkt goed maar sindsdien werkt dus mijn originele alarm niet meer. Weet jij/jullie waar dit aan kan liggen?

@Chakir. Sorry dat ik even een vraag tussendoor stel ;-)

Bartje,

Ja dat denk ik dus ook. Maar met Opcom is het mij niet gelukt! Dus moet met Tech2 denk ik. Ook mijn binnenverlichting bij deur openen en verlichting aan verklikker is schijnbaar uitgeschakeld daardoor.

ik snap het niet ik kan nog steeds de aansluitingen voor de sirene box en de bonnet niet vinden

de bekabeling achter het knop is er wel en in de zekering kast rec op de plaats van 27 is een zekering aanwezig van 5A

hoe kan ik het best doen ?waar kan ik de stroom voor de beide dingens beste aftappen

Niemand die kab helpen die weet vanwaar dat ik moet aftappen voor de sirene

En voor de bonnet onder de motor kap ?

hallo

ben je inmiddels al verder met je alarm modificatie

zou je mij eens een paar foto's kunnen plaatsen van de aansluiting van de sirene en bonnet met waar je de kabels weg hebt. en waar geplaatst

heb zelf dit gevonden

heeft deze ook nog ergens mee te maken of weet iemand anders toevallig waar deze voor is....

Terug
Naar boven