• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

hulpveren

Botho

Post weleens wat
Hallo heren, ik heb onder mijn astra een ghetto verlagingsset zitten..Alleen korte hulp veren dus...Die zaten er al onder toen ik hem kocht. Nu heeft een mede forum gebruiker mij gelukkig weer van originele hulpveren voorzien. Nu is mijn vraag weet iemand een adresje waar ik die kan laten monteren?? Ik hoor hier bij lokale garage's bedragen van 220 tot 350 euro.

Is dit echt zo'n tijdrovende dure klus??

Normaal plaatsen van hulpveren is niet echt veel werk tenminste als we over hulpveren praten voor de achter as. die er voor zorgen dat je auto niet als een zak aardappelen over de weg schuurt zodra er een beetje belading in zit

vind die prijs die je aangeeft echt overdreven.

ik heb laatst nog me veren vervangen met me maat, maar waren hooguit anderhalf uur bezig met het juiste gereedschap

Ja dat vond ik dus ook een zeer overdreven prijs..Het betreft trouwens wel alle vier de veren. Zowel voor als achter dus. Ze doen de schatting gebaseerd op 2 tot 3 uur werk..Ben blij dat jij het ook te gek voor woorden vind want begon al aan mezelf te twijfelen :-)

Terug
Naar boven