• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

i200 koopje

Hoop dat de auto gekocht gaat worden (wel voor een normale prijs ;) ) door een liefhebber die 'm in glorie herstelt.

Kenteken en interieur omgezet.... Ben ook wel eens bij zo'n "echte" i200 wezen kijken voor teveel geld, lijkt wel een gewoonte te worden onder de i200 verkopers. :jerry

Wat een goudzoeker, doe dan geen moeite en zet hem lekker te koop op ebay duitsland als je toch denkt dat je roestbak daar zoveel geld oplevert. ;)

Die pennetjes voor de sierstrippen vielen mij ook direct op!

Hey Raymond, dit is een unieke GT/J i200 en daardoor die 35.000 Euro ipv de 11.000 Euro

(22.300Dmark toen) !! :D

Ben denk ik 15 jaar geleden al eens bij hem wezen kijken toen stond hij al onder een zeil ,is w el een echte .enkel over die zijstrips heb ik mij toen al vragen gesteld dat snapte ik ook niet echt .

is wel een mooi project voor 750. :jerry

motor liep toen ook erg mooi de laatste keer dat ik er bij ben wezen kijken ,als je de delen bekijkt is hij 750 wel waard,zeker als je hem op wilt knappen.

was geen verkeerde basis.

helaas laat mijn werk rooster het niet toe anders had ik graag weer een opknapper gekocht .

Ja me rug gaat prima ,doe inmiddels ook weer klussen aan auto's van anderen :thumb

Binnen kort even 4 amerikanen van een collega goed aan de loop maken en wat laswerk.

zal wel weer van Mp afgehaald zijn ,dan is meneer beledigd door dat hij te weinig geld geboden kreeg.Beetje vage gast bood hem toen ook geld en hij liep zo boos weg ,hij vroeg toen 1500 bood dacht ik rooitje toen die tijd

Terug
Naar boven