• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

I500 Voorbumper

LosBallos

Post weinig
Heeft iemand een idee hoe ik aan een I500 voorbumper kan komen? Dit is toch wat dikker en origineel Opel. ik probeer al te zoeken op Ebay en marktplaats maar kan helemaal niks vinden.

Ja inderdaad, zelfs op ebay niet meer. Dacht op Vauxhall meer resultaat te hebben. Ik ga nog even verder zoeken

Je hebt ook een sport editie 2 bumper.. Maar weet niet of je dat bedoeld... Die worden nog wel nieuw gelevert compleet.. Dus met mistlicht en andere dingentje... Had die via originalcarparts.nl gezien.. Alleen kost bijna 900 euro met een sport editie 2 grill

Kijk eens in Duitsland :vertag Ik zie er zo een 3 tal voorbij komen.

http://www.ebay.de/sch/i.html?_from...er.TRS0&_nkw=Vectra+B+Zender&_sacat=0" onclick="window.open(this.href);return false;

Hoop dat die link werkt :angel

Als je echt iets wil moet je er wat voor over hebben :mrgreen: En wat is nu fijner dan met je Vec over de Autobahn te knallen :jerry :jerry :jerry

Zeker op de terugweg als je die goodies in de kofferbak hebt liggen :angel

Groet jraaf

Dat het even rijden is maakt mij niet zoveel uit, maak er gewoon een dag van :thumb

Ik had inderdaad gezocht op de duitse ebay site maar vond niks, waarschijnlijk andere zoektermen gebruikt :angel

Aangezien mijn voorbumper toch vervangen moet worden dan gelijk maar voor iets mooiers! Bedankt voor het helpen zoeken :wors :wors :wors

zorg wel dat die bumpers compleet zijn als je ze koopt

anders ben je aan mistlampen, grill en splitter nog een hoop geld kwijt

Ja dat was mij inderdaad al opgevallen. dacht een goedkope te zien maar dit was een kale zonder mistlampen en grille :angel

Terug
Naar boven