• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

[IceFreak's Corsa B] Schroefset + Termlab!

Nou kom maar op met de foto's !!

Je maakt me nieuwsgierig naar het stuur & de 'sjonnie'steunen ... ennnuuuhhh 'grote project' ??? :o:wtf

Mvg Erik

Hier komen ze :D

DSC00135.jpg

DSC00138.jpg

DSC00139.jpg

En de sjonnie hoofdsteunen (volgens m'n broer dan :P )

DSC00136.jpg

DSC00137.jpg

En het grote project... dat is nog even een verrassing tot April '09 :D

Komt nog, komt nog :)

Eerst de auto even 100% maken (met de radio en airbag). Dan lekker sparen en dan komt er wel leer in ja :D

Vandaag bij de VOD geweest en de airbag is gemaakt. Was een los kabeltje :P

Nu wil ik alleen aan de gang met de radio en daarvoor moet het middenpaneel eraf; maar ik loop al direct vast. Hoe krijg ik precies die ventilatieroosters eraf? Ik zie wel staan dat je ze naar beneden kan halen, maar het zit wel heel vast allemaal. En ik ben bang dat ik het kapot maak en daar heb ik niet zoveel zin in :P.

Kan iemand het precies uitleggen? :angel

voorzichtig met klein schroefedraaier aan zijkant eruit wippen. Met klein beetje kracht niet teveel anders breekt die. gewoon voorzichting eruit duwen zeg maar en inderdaad ventitlar naar benenden duwen. roosters willen welles breken

origineel gepost door IceFreak

Vandaag bij de VOD geweest en de airbag is gemaakt. Was een los kabeltje :P

Nu wil ik alleen aan de gang met de radio en daarvoor moet het middenpaneel eraf; maar ik loop al direct vast. Hoe krijg ik precies die ventilatieroosters eraf? Ik zie wel staan dat je ze naar beneden kan halen, maar het zit wel heel vast allemaal. En ik ben bang dat ik het kapot maak en daar heb ik niet zoveel zin in :P.

Kan iemand het precies uitleggen? :angel

Rob, check de volgende site ff

Grt. René

Dat is wel een handige site. Bedankt René :D

Verder weer een update; een nieuw composetje voor de corsa:

JBL CS2165C

article800755.jpg

Zit er al in en klinkt erg lekker. Donderdag gaan we verder met klussen, dan gaan de ventilatieroosters eruit :)

Gr. Rob :)

Dat is wel een handige site. Bedankt René :D

you're welcome.

ik laat zsm ff van me horen, moet ff gaan puzzelen met mn roosters en hoe ik alles wil gaan inpassen.

Komt helemaal goed, ik hoor het wel :)

Vandaag weer een update; er is een nieuw radio ingekomen. Niet zo'n hele nieuwe, maar werkt perfect. Deze kan in ieder geval helemaal in het slot, de oude die ik had was te lang :argue

En morgen komt hopelijk mijn veerpootbrug, en die dan ook direct even monteren. Thx Cors@ :wors

Morgen dus meer foto's :)

Klopt helemaal :). Maar mijn oude 4 spaaks stuur was gewoon op. Overal plekken op, toen heb ik dit stuurtje van de sloop gehaald en er een airbag bij gehaald. Totaal koste het 150 euro, niet al te duur voor een compleet stuur met airbag :)

Klopt helemaal :). Maar mijn oude 4 spaaks stuur was gewoon op. Overal plekken op, toen heb ik dit stuurtje van de sloop gehaald en er een airbag bij gehaald. Totaal koste het 150 euro, niet al te duur voor een compleet stuur met airbag :)

150 euro :o

dat heb ik betaald voor ons nieuwe, Sandtler, sportstuur ;)

Net de veerpootbrug binnen gekomen en geprobeerd te monteren. Maar hij past niet :argue

De maat is wel goed, hij past er wel op. Maar het vat achter zit in de weg. Daar ligt hij nu op....

DSC00140.jpg

DSC00141.jpg

Weet iemand hier wat op?

draai hem eens om.. er zit een vlakke kant op de veerpootbrug en die valt achter de dop van het vat :cool:

effe een vraagje he, wat doet zon veerpootbrug eigenlijk, behalve er strak uitzien ??

zag het al bij meerdere wagens maar weet ga nie wat dat doet ??:angel

Het schijnt dat de wegligging er beter van wordt. Dat komt doordat de auto minder gaat rollen door de stang. Of het echt zo is moet ik zelf nog even ondervinden :D

Terug
Naar boven