• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

[IceFreak's Corsa B] Schroefset + Termlab!

relaxt he zo n scherm

k heb zelf de oudere versie van alpine

en wat een pokke werk om al die draden in t dash van een corsa kwijt te kunnen :P

maar werkt wel

Oooh god praat me er niet van :P

Ben er wel 3 en een half uur mee bezig geweest. Ik zei ook tegen mezelf, hij zit er nu in en hij BLIJFT er ook in :P

Zo, project I.C.E. is klaar :)

22052009004.jpg

22052009005.jpg

22052009006.jpg

22052009007.jpg

Mooi strak geworden dacht ik :)

haha idd..

de 30ste wil ik eigenlijk de spullen gaan halen...

dan de laatste delen nog en gaan met die banaan :angel

Thx allemaal :D

Ben er ook erg blij mee :D

Ik moet alleen het deksel van de kist opnieuw bekleden, deze is van een grijze stof en niet van zwart.... Altijd leuk die oude serie bekledingen... :vertag

Ziet er tip top uit !! :thumbup

Waarom niet je versterker op de zelfde kist als de woofer?? Dat je gwn de versterker rechts aan de zijkant hebt vast gemaakt?

origineel gepost door Onderbroekie

Ziet er tip top uit !! :thumbup

Waarom niet je versterker op de zelfde kist als de woofer?? Dat je gwn de versterker rechts aan de zijkant hebt vast gemaakt?

Het oog wil ook wat :D

En in de kist die nu naast de subwoofer zit, liggen losse spullen in... En dat kan alleen maar fout gaan als de versterker erbij in zit :P

Terug
Naar boven