• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

ICEQUEEN megamorfose *alweer een knaller op de A1 4-7-2011*

Ik had zin aan een nieuwe auto dus dacht laat ik deze ff afschrijven :o

Zonder gekheid het was op de A1 en uit niets stond het stil en viel er voor mij niks meer te remmen.

De klappert was behoorlijk en kan de spierpijn goed vernemen.

Gelukkig bleef alles bij blik. (3 auto's)

Daar gaat mijn eigen risico :cry:fy1

1231101063_6_BEmD.jpeg

1231102144_6_iz1J.jpeg

en tadaa mijn 4e auto deze maand en ik krijg een:

............................

1231103695_6_NTRK.jpeg

:angel:angel:angel

Skoda Fabia --> Fiat Panda --> Toyota Prius --> BMW 1 serie --> Volkswagen Golf

De volgende wordt echt een porsche.

lol, als je deze net zo af schrijft als een bmw denk ik eerder dat je volgene auto een lada of zo word haha:P

nja gelukkig ben je er zelf goed afgekomen, succes en beterschapmet je spierpijn :):thumbup

lol, als je deze net zo af schrijft als een bmw denk ik eerder dat je volgene auto een lada of zo word haha:P

nja gelukkig ben je er zelf goed afgekomen, succes en beterschapmet je spierpijn :):thumbup

ben blij dat je dit allemaal doet met andere auto,s en niet je manta.en ja leaserijders hebben overal schijt aan want ze hebben de volgende dag weer een nieuwe auto

ben blij dat je dit allemaal doet met andere auto,s en niet je manta.en ja leaserijders hebben overal schijt aan want ze hebben de volgende dag weer een nieuwe auto

:o dat barrel ( lees bmw) is er verduld echt knapper op geworden zo.

moet zeggen dat zo`n look de golf ook wel zal staan.

dus logan.. doe je best :P

maar eerst ff herstellen van deze klapper, en dan weer volgas los :P

sterkte

:o dat barrel ( lees bmw) is er verduld echt knapper op geworden zo.

moet zeggen dat zo`n look de golf ook wel zal staan.

dus logan.. doe je best :P

maar eerst ff herstellen van deze klapper, en dan weer volgas los :P

sterkte

De auto's vlogen me letterlijk om de oren maar wonder boven wonder raakte ze mij niet en heb ik slechts lak schade door vliegende onderdelen! :shock:

2 auto's achter mij reed op de persoon die achter mij stond. Deze persoon werd als ware gelanceerd maar vloog rechts net langs mij heen tegen een vrachtwagen en kwam weer pal voor mijn neus tot stilstand. De vrouw die achterin auto zat zat klem en was net op de terug weg van het ziekenhuis. Ze was net geopereerd aan haar rug. Ik had 112 gebeld en de brandweer heeft haar uit de auto geknipt en de ambulance nam haar uiteindelijk mee

Zo zag de auto eruit die achter mij zat :shock:

1348891982_6_Fc7P.jpeg

1348891990_6_wlhh.jpeg

Uit respect heb ik gewacht met de foto maken toen de vrouw al uit de auto was gehaald :angel

:hmmz Zou ik weer de BMW krijgen van mijn schadebedrijf ?

De auto's vlogen me letterlijk om de oren maar wonder boven wonder raakte ze mij niet en heb ik slechts lak schade door vliegende onderdelen! :shock:

2 auto's achter mij reed op de persoon die achter mij stond. Deze persoon werd als ware gelanceerd maar vloog rechts net langs mij heen tegen een vrachtwagen en kwam weer pal voor mijn neus tot stilstand. De vrouw die achterin auto zat zat klem en was net op de terug weg van het ziekenhuis. Ze was net geopereerd aan haar rug. Ik had 112 gebeld en de brandweer heeft haar uit de auto geknipt en de ambulance nam haar uiteindelijk mee

Zo zag de auto eruit die achter mij zat :shock:

1348891982_6_Fc7P.jpeg

1348891990_6_wlhh.jpeg

Uit respect heb ik gewacht met de foto maken toen de vrouw al uit de auto was gehaald :angel

:hmmz Zou ik weer de BMW krijgen van mijn schadebedrijf ?

Terug
Naar boven