• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Idee gevraagd voor een sticker oid

[rquote=1851643&tid=141270&author=Black Magic]waarom niet de gehele kap matzwart plakken of misschien wel jouw smaak carbon[/rquote]

Dat is een hele nette oplossing. Maargoed, hoe duur is zoiets?

[rquote=1851643&tid=141270&author=Black Magic]waarom niet de gehele kap matzwart plakken of misschien wel jouw smaak carbon[/rquote]

Dat is een hele nette oplossing. Maargoed, hoe duur is zoiets?

Trim-Line uit Lewedorp kan zoiets wel doen.

Alleen: Prijzen variren van 549,- (dak) tot 995,- (dak en motorkap). Genoemde prijzen zijn inclusief ontwerp, montage en BTW.

Trim-Line uit Lewedorp kan zoiets wel doen.

Alleen: Prijzen variren van 549,- (dak) tot 995,- (dak en motorkap). Genoemde prijzen zijn inclusief ontwerp, montage en BTW.

Dan is spuiten wellicht goedkoper. Ik kan mijn motorkap voor €200,- volledig laten spuiten, als ik 'm zelf schuur.

Dan is spuiten wellicht goedkoper. Ik kan mijn motorkap voor €200,- volledig laten spuiten, als ik 'm zelf schuur.

ik doe het voor mijn werk e3n kan je daar misschien in helpen

laat maar weten als je er iets voor voelt dan kan ik je een prijs indicatie geven

ik doe het voor mijn werk e3n kan je daar misschien in helpen

laat maar weten als je er iets voor voelt dan kan ik je een prijs indicatie geven

volgens mij ging ik voor een strookje pattex power tape...

lastig.. zoiets camoufleren en ook nog zodanig dat het niet stoord.

volgens mij ging ik voor een strookje pattex power tape...

lastig.. zoiets camoufleren en ook nog zodanig dat het niet stoord.

een beetje dit idee maar dan geplakt

manta_2008_38.jpg

bij een goede lak of verfleveransier kan je de lak in precies de zelfde kleur laten maken ze lezen de lak met laser uit wat voor een pigment er in zit.

dan moet je wel met de manta er naar toe rijden of met het benzineklepje heb ik ook gedaan de krijg je exact de zelfde kleur de beer in venlo doet dat maar dat is wel een stukje van goes verwijdert.

grt jan

bij een goede lak of verfleveransier kan je de lak in precies de zelfde kleur laten maken ze lezen de lak met laser uit wat voor een pigment er in zit.

dan moet je wel met de manta er naar toe rijden of met het benzineklepje heb ik ook gedaan de krijg je exact de zelfde kleur de beer in venlo doet dat maar dat is wel een stukje van goes verwijdert.

grt jan

Ik ga wel een keer ergens met mn klepje heen en dan laat ik een klein beetje goeie lak maken, werken we het bij en dan kijk ik wel even hoe netjes het er uit ziet, misschien nog een gte / gsi sticker erop, staat wel leuk denk ik. Het is gewoon zonde dat de extra lak die gewoon goed was weggegooid was en dat ze het verkeerd bijgemaakt hebben, maarja, is al veeeel te lang geleden om nog over te kunnen praten met de spuiter. En ik vertik het even om voor 200euro de hele kap opnieuw te laten spuiten.

Matzwart spuiten voor de oude gte look vind ik in de eerste instantie wel wat hebben, maar nog wat zonde, ook het front is helemaal strak, dus dat wil ik allemaal nog even zo laten als het is.

Wie het leuk vind om mijn auto even te fotoshoppen met een matzwarte kap + front zoals op pascal z'n voorbeeldfoto mag dat wel even doen, ben toch wel nieuwsgierig hoe het er uit ziet. (en heb absoluut geen fotoshopkennis :P )

Ik ga wel een keer ergens met mn klepje heen en dan laat ik een klein beetje goeie lak maken, werken we het bij en dan kijk ik wel even hoe netjes het er uit ziet, misschien nog een gte / gsi sticker erop, staat wel leuk denk ik. Het is gewoon zonde dat de extra lak die gewoon goed was weggegooid was en dat ze het verkeerd bijgemaakt hebben, maarja, is al veeeel te lang geleden om nog over te kunnen praten met de spuiter. En ik vertik het even om voor 200euro de hele kap opnieuw te laten spuiten.

Matzwart spuiten voor de oude gte look vind ik in de eerste instantie wel wat hebben, maar nog wat zonde, ook het front is helemaal strak, dus dat wil ik allemaal nog even zo laten als het is.

Wie het leuk vind om mijn auto even te fotoshoppen met een matzwarte kap + front zoals op pascal z'n voorbeeldfoto mag dat wel even doen, ben toch wel nieuwsgierig hoe het er uit ziet. (en heb absoluut geen fotoshopkennis :P )

Terug
Naar boven