• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

iemand bekend hiermee?

Heb het wel eens gezien maar weet niet of het echt zo werkt, als het echt zo werkt zoals omschreven zal er geen auto meer naar de sloop gaan :P ;)

Heb het wel eens gezien maar weet niet of het echt zo werkt, als het echt zo werkt zoals omschreven zal er geen auto meer naar de sloop gaan :P ;)

achja, miss was nederlandts wel zijn goeiste vak, net als bij mij. ook beischoling gehebd maar t hebd niet gehielpd:p

achja, miss was nederlandts wel zijn goeiste vak, net als bij mij. ook beischoling gehebd maar t hebd niet gehielpd:p

deze 'wondermiddeltjes' raad ik altijd af.

als je motor rookt of ratelt is er iets kapot of versleten punt uit.

maar goed dat is mijn mening

deze 'wondermiddeltjes' raad ik altijd af.

als je motor rookt of ratelt is er iets kapot of versleten punt uit.

maar goed dat is mijn mening

Is een produkt zoals er 1001 op de markt zijn.

Volgens mij allemaal flauwekul.

Ik sluit me aan bij Yo!rick.

Is een produkt zoals er 1001 op de markt zijn.

Volgens mij allemaal flauwekul.

Ik sluit me aan bij Yo!rick.

zeker weten, sluit me ook bij jullie aan jongens, zulke troep mag nog nieteens in een straal van 5km bij me auto komen:p

zeker weten, sluit me ook bij jullie aan jongens, zulke troep mag nog nieteens in een straal van 5km bij me auto komen:p

Zóóó zeg..tel ff vlug 38 taal- en grammaticale foutjes..

Ach, zou het produkt ook zoveel manco's inhouden? Nou, neen, bedankt voor het aanbod dan!

Indien het een volwaardig produkt zou zijn, dan wil je het ook op een correcte manier aan de man brengen dunkt me.

Zóóó zeg..tel ff vlug 38 taal- en grammaticale foutjes..

Ach, zou het produkt ook zoveel manco's inhouden? Nou, neen, bedankt voor het aanbod dan!

Indien het een volwaardig produkt zou zijn, dan wil je het ook op een correcte manier aan de man brengen dunkt me.

zo`n olie toevoeging kan je meestal ook bij een gerage halen, het haalt niet heel veel uit natuurlijk maar kwaad

kan het nooit. (het is bedoeld voor extra smering en niet tegen gekke geluidjes uit je motor.)

zo`n olie toevoeging kan je meestal ook bij een gerage halen, het haalt niet heel veel uit natuurlijk maar kwaad

kan het nooit. (het is bedoeld voor extra smering en niet tegen gekke geluidjes uit je motor.)

Oh,oke.

Ik dacht dat het net zoiets was als:SLICK 50.

Ja, dit heb ik eens gebruikt +/- 17jaar geleden.

Hier was ik wel positief over.

Terug
Naar boven