• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Iemand bekend met deze aanbieder op MP?

Het is simpel weg gewoon oplichterij..eerst van alles beloven en afspreken, waarna ik ter goede trouw alvast vooruit betaal (is zowiezo eigenlijk dom..ik weet het) en vervolgens niet meer te spreken is via telefoon of mail. Waarna ik er hier op het forum achter moet komen dat hij doodleuk het hele spul verkocht heeft aan iemand anders :swear Dus nu kan ik fluiten naar m'n centen en onderdelen.

Wat hij betaald heeft doet niet terzake lijkt mij als ik wat koop vertel ik ook niet wat ik betaal

Had het mij paar keer aangeboden

Als ik gezegt had ben er vrijdag had ik het gehad zo simpel is het

Zou zeggen veel plezier ermee

Maak er iets leuks van

Als je bog achteras zoekt heb ik nog wel liggen

ik heb de manta sinds vrijdag in mijn bezit wat ik d-gek ook al had aangegeven

ik heb vanmiddag alle onderdelen opgehaald

ik weet verder nergens van kwa de koopjes die hij met andere mensen had gesloten of dat soort dingen

kan jullie wel 1 dingen zeggen als iemand bij mij de auto koopt of andere dingen krijgen ze het wel in ze bezit hou ook niet van die oplicht praktijken

nee eddepet je begrijpt me verkeerd :)

ik gun het ganjaboy van harte hoor :)

maar omdat hij mij 650 vroeg en aan d-gek 1000 euro daarmee datk het wou weten :)

@ ganjaboy zijn het echt zoveel onderdelen dat hij zei ?

@opel-motorsport wrote:nee eddepet je begrijpt me verkeerd :)

ik gun het ganjaboy van harte hoor :)

maar omdat hij mij 650 vroeg en aan d-gek 1000 euro daarmee datk het wou weten :)

@ ganjaboy zijn het echt zoveel onderdelen dat hij zei ?

ik heb 4 of 5 bananendozen vol onderdelen gekregen en dan nog een kofferdeksel en een deur en 2 voorschermen en nog een getinte achterraam de andere getinte ramen zitten al in de auto dus heb er aardig wat dingen bij gekregen

en ik ga geen prijzen zeggen die ik heb betaald ik zal alleen zeggen dat ik hem voor minder heb gekocht als hij jou vroeg opel-motorsport

heb de auto en onderdelen voor een habbekrats zeg maar

Vanavond geheel onverwacht toch nog een mailtje gehad van deze aanbieder..

Nu konden we wel wat afspreken en heb inmiddels de onderdelen die ik wilde

hebben in huis ;)

Terug
Naar boven