• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Iemand bekend met deze Corsa GSI? HL-TS-69

@soepkiepe wrote:jetcars..

tsja, heb er veel slechte verhalen over gehoord.

maar heb er ook 1 gesproken die er altijd zijn autos weg heeft gehaald.

hij rijd er een jaartje mee, vervolgens trapt ie ze vrij snel door de apk en verkoopt ze weer.

tsja, je kunt net geluk hebben.

maar dat is overal eigenlijk zo, alleen bij jetcars moet je gewoon ff goed je kop er bij houden.

Als je een auto koopt om een jaar in te rijden en "door de apk te trappen", ben je natuurlijk ook niet op zoek naar kwaliteit. Dan wil je gewoon een auto met apk en dan maakt het je niet uit of de uitlaat is dichtgesmeerd met gun gum. Of dat er een deel van de chassisbalk en stuk staal op gekit is in plaats van gelast. Dan ben je wat mij betreft niet beter dan dat bedrijf.

tuurlijk, dat zal ik ook niet zeggen.

maar als je een autotje zoekt voor ff een jaartje een tijdelijk ding of zo kun je het er eens op gokken.

maar als je hem langer wilt houden kun je je voorbereiden op werk, of verder zoeken ;)

persoonlijk zal ik verder zoeken dan

Kan er niet een topic over jetcars sticky worden gemaakt? Het komt zo vaak voorbij..

En het is heus niet alleen jet cars hoor.. Elke autoverkoop die alleen voor kwantiteit gaat ipv kwaliteit en nazorg wil leveren, wil gewoon geld aan je verdienen en doet helemaal nulniks voor jou (en de auto). En is dat niet gewoon bijna overal zo trouwens? ;)

Handel daar dan ook gewoon naar. Vertrouw niemand. Reken alleen op jezelf of neem iemand mee waarop je kan rekenen..

Dus ook niet zomaar blind staren op slechte recensies. Gewoon zelf goed gaan kijken!

Ik ben er ook paar keer geweest. Autos waarvoor ik kwam waren troep, dus niks gekocht. Maar er stonden ook best autos bij die gewoon goed waren.

Niks betaald of getekend voor proefrit. Zou ik ook nooit nergens doen. Hooguit rijbewijs even afgeven ofzo.

standaard verkoopgelul even aanhoren, meelachen, auto meenemen om proef te rijden.

En dan ergens om de hoek alles gaan proberen en bekijken, prikken, duwen, trekken, eronder liggen, navraag doen, wat je maar kan bedenken, etc.

En als je alles goed bekeken en getest hebt, is er toch nog maar 1 verantwoordelijk of de auto goed is of niet??..

Jijzelf.

En als de auto waarvoor je komt, meteen al troep is, dan kan je altijd nog de dikste auto uitzoeken waar je ooit nog eens in wilde rijden voor een proefritje.

Heb je toch nog iets aan je dag gehad. ;) Nooit ergens heen gaan en niks rijden! :D :P

Ze zijn niet eerlijk als je ze belt,ook al vraag je naar de specifieke plekken alles is mooi en hard .

Ben der eens geweest voor een manta ,gevraagd hoe de bekende plekken zijn en waren allemaal hard enkel buitenkant zat iets werk aan .ik richting rotterdam ,nou wat ik tegen kwam was een stok rotte manta .Volgens mij weten ze niet eens wat ze hebben staan ,maar zeggen gewoon standaard ja is goed en hard .

Als ik het woord JETCARS hoor ben ik al klaar

Als je op internet zoekt op j...cars dan weet je toch genoeg.

woon er zelf niet zover vandaan ik durf er het terrein met mijn auto niet op de rijden.

ze hadden ook een radioshop alleen verkochten ze veel zonder doos zegmaar

als je graag je geld kwijt wilt weet ik nog wel een adress. :-)

een paar maanden terug stonden er ook veel ex defensie burger auto's ook die zijn eigenlijk alleen geschikt voor export.

een gewaarschuwd mens telt voor 2

Terug
Naar boven