Kan er niet een topic over jetcars sticky worden gemaakt? Het komt zo vaak voorbij..
En het is heus niet alleen jet cars hoor.. Elke autoverkoop die alleen voor kwantiteit gaat ipv kwaliteit en nazorg wil leveren, wil gewoon geld aan je verdienen en doet helemaal nulniks voor jou (en de auto). En is dat niet gewoon bijna overal zo trouwens?
Handel daar dan ook gewoon naar. Vertrouw niemand. Reken alleen op jezelf of neem iemand mee waarop je kan rekenen..
Dus ook niet zomaar blind staren op slechte recensies. Gewoon zelf goed gaan kijken!
Ik ben er ook paar keer geweest. Autos waarvoor ik kwam waren troep, dus niks gekocht. Maar er stonden ook best autos bij die gewoon goed waren.
Niks betaald of getekend voor proefrit. Zou ik ook nooit nergens doen. Hooguit rijbewijs even afgeven ofzo.
standaard verkoopgelul even aanhoren, meelachen, auto meenemen om proef te rijden.
En dan ergens om de hoek alles gaan proberen en bekijken, prikken, duwen, trekken, eronder liggen, navraag doen, wat je maar kan bedenken, etc.
En als je alles goed bekeken en getest hebt, is er toch nog maar 1 verantwoordelijk of de auto goed is of niet??..
Jijzelf.
En als de auto waarvoor je komt, meteen al troep is, dan kan je altijd nog de dikste auto uitzoeken waar je ooit nog eens in wilde rijden voor een proefritje.
Heb je toch nog iets aan je dag gehad.

Nooit ergens heen gaan en niks rijden!