• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Iemand bekend met deze E kadett GSI

prima prijs? Das geen geld voor een harde GSI,en dan ook nog een SEH en ook nog origineel NL.

Je ziet ze af en toe voorbijkomen voor 2500 tot 3000 euro. alleen zal je na 10 jaar stilstand er idd wel wat werk aan hebben.

Nog bijzondere plannen ermee??

gave kar, ik heb er in het verleden ook een gehad en het reed super.

wel veel last gehad van roest op de wielranden boven de achterwielen.

dit was een alg. kwaaltje van de Kadett.

verder toppie

gr Adriaan

Dat ze af en toe voorbij komen voor 2500 betekent helemaal niks.. Wordt ie toch nooit voor gekocht of de koper is simpelweg dom. :D

Deze prijs vind ik DE prima prijs voor een gsi ;) En is ook wat ik ongeveer zou betalen.

beter..ik heb hem weken terug gemaild met vraag naar foto's van de bodem..hij mailde dat hij die die week zou maken, maar nooit meer wat gehoord haha..zal hij wel vrgeten zijn..veel plezier er mee!!:-)

@fon64 wrote:ik zal maandag wel is fotos maken , liggen ook gele koni's onder achter ik heb er trouens 850 voor betaald zonder apk voor betaald

En hoe is het nu met deze?

Foto,s = :kewlpics :kewlpics

te hard door bocht en in de sloot achter veloor ik de grip . ophanging van draagarm krom was niet meer te maken ik ben zelf goede sleutelaar maar was geen beginnen aan rij nou in d kadett

@fon64 wrote:te hard door bocht en in de sloot achter veloor ik de grip . ophanging van draagarm krom was niet meer te maken ik ben zelf goede sleutelaar maar was geen beginnen aan rij nou in d kadett

Met andere woorden: Kan niet zo goed auto rijden :thumbdown

Beste Fon64

Erg jammer idd maar zo ben je niet de eerste, Als je er zelf zonder kleerscheuren :thumb

vanaf bent gekomen, dat is het belangrijkste, :D

Groeten van Corsaliefhebber king:

zeker jammer maar had zelf niks gelukkig , kadettje minder ik zal straks fotos van me nieuwe kadett posten maar dat gaat niet via gsm ? of waar moet dat ?

Shit happens kerel Belangrijkste is idd dat je er zelf kleurscheuren en zonder andere te verwonden er bent vanaf gekomen. Tis jmmr van de gsi, maar niks aan te doen.

Als je foto's hebt staan op photobucket kan je gewoon de link kopiëren, staat bij links als je op het wieltje van de foto klikt en dan kan je ze gewoon hier posten.

Terug
Naar boven