• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

iemand bekend met deze manta

@manta1988 wrote:miss dat ik van het weekend even een kijkje ga nemen als ik tijd heb :)

goed plan. succes ermee.

en @ eddepet: net wat je zecht ed.. voor de een is iets niet wat, en voor de ander wel.

die 6 pitter da vond ik ook wel wat, maar helaas. druk zat op @ de krim

@johrin die ats die blijven mooi bij mij haha

@Jozef nee ben eigenlijk van plan mijn racemotor weg te doen, en ja die 6 cilinder heb ik ook al over zitten denken maar goed heb geen haast en een manta erbij is toch eigenlijk wel weer mooi king:

@ eddie ja goed kijken kan geen kwaad maar goed even wat info inwinnen is nooit verkeerd natuurlijk, beetje werk geeft niks maar kompleet resto project was ook weer niet de bedoeling heb ook nog een motor project staan

@Hans thnx ja hier hetzelfde probleem weinig tijd

@Ghanz wrote:vind je het gek? dat raamjalouzi dat zit wel vast :D dat beloof ik je.

de zwarte strip tussen voorbumper en gril... ligt hier op de plank.

verdere details houd ik nog maar even voor me :D

is dat niet dat gerolde ding? met die verschrikkelijke sinasappelhuid?

zelfs ik kenhem dan, dan is waarschijnlijk iemand met de naam b.b (ga geen voledige naam noemen, als je nie weet wie ik bedoel pm maar:P) geweest

klopt is even van b.b. geweest, hij heeft de manta weer weg gedaan vanwege

diverse gebreken, maar de gebreken kunnen inmiddels opgelost zijn........

ok al nie meer volgens mij, zijn ouwe lui wonen hier tegen over. tis nu een tigra geworden :puke

de admiral zal nu wel aan de wielewaaaaal staan....

hij vertelde me laatst dat ie die admiral wel een poosje wou houden.

weet wet dat zijn vrouwtje een tigra heeft.

de admiral was wel een leuke auto, alleen aardig roestige plekken, en er lag een andere motor in, heb een sonder de kap gekeken, computer hing er gewoon in een vuilnis zak bij te bungelen en die kabels waren ook niet echt super mooi weg gewerkt haha

ben wezen kijken maar toch besloten om even verder te kijken. blokje oopt opzich net zo gek alleen hij heeft wel een spuitbeurt nodig.

maar goed dat staat ook in de advertentie.

heb nog wel leuke cabrio voor je staan tegen winterprijs

kost iets meer maar heb je ook wat

3600 ben je koopman

@Kermitkiller wrote:nou je bent er in ieder geval geweest :D ga je nu bij iedere manta die je vind een topic openen :hmmz

liever over manta`s als over amerikanen popke

:jerry :jerry :jerry :jerry :jerry

maargoed, hij kan het in dit topic wel kwijt ja :D

@Kermitkiller open ik zovaak een topic over een manta die ik gezien heb dan? volgens mij niet! beetje rare reactie

@eddie nee sorry ben niet zo van de cabrio's. het is een leuke wagen hoor daar niet van.

heb nog wel nette manta staan

maar weet niet wat je uit wilt geven

enkel deurtje moet gespoten worden,en zij skirt

mag weg voor 2500

Terug
Naar boven