• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

iemand bekend met deze rekord station?

manta1988

Post weleens wat

Iemand bekend met deze rekord?

Wil morgen gaan kijken, maar zou toch graag even wat meer info over deze auto willen. Als iemand wat weet zou het mooi zijn.

gr jorn

hehehe als het je wat lijkt moet je gewoon gaan kijken wat voor een ander niets is is voor jou het misschien helemaal

:wors:wors:wors:wors

@Kermitkiller ja dat snap ik, maar goed heb er al een aantal dingen over gehoord en wil er toch wel even wat meer van weten over hoe en wat...en heb me ingeschreven bij het big opels forum

ow sorry, dacht dat je je aangemeld had, maar dat moet de beheerder nu eerst goedkeuren zeker.

morgen ff weer kijken.

en je hebt een u2u

ja heb me ook aangemeld maar ze moeten het dan eerst goedkeuren nadat je je voorgesteld hebt...

u2u terug:thumbup

Hallo nee ben erbij wezen kijken maar heb m toch niet gekocht. Werd mij aan de tel verteld dat ie hard was maar dat klopte dus ook niet....

hey,vraagje wat heb je dan allemaal ontdekt aan de auto wat mis is,ik had er zelf ook wel intresse in maar dan moet er 300 km gereden worden en als jullie meer weten hoor ik het ook graag:)

je hebt u2u terug en inmiddels staat hij bij mij:D dus ik ben de nieuwe eigenaar met geen weet of blaam ,er zit zeker werk aan maar met en met op mijn gemak,maar motorisch na een uurtje sleutelen loopt ie nou weer fatsoendelijk en geen fietskabel meer als gaskabel:P

Terug
Naar boven