• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Iemand bekend met een Chrysler Stratus 2.0LE?

ach,voor 600 piek is het nog niet gek,hij is nu wel in orde,ook een corsa of een astra van een paar 100 moet je nog wel wat aan versleutelen.

Hij ziet er zo op de foto niet slecht uit trouwens.

En dan ook nog op G3.

Al rij je er een jaar mee en maak je er daarna een vreugdevuur van,heb je nog niet duur gereden.

Precies, en ik heb alle luxe van airco, electische ramen etc. ;)

De auto ziet er op een afstand goed uit, van dichtbij zie je de verroeste motorkap maar heb hier en daar op het net wel wat gezien indien nodig.

Nu de wegenbelasting betalen.....

Zat net nog achter zo'n konijn..

een blauwe.. zo zie je ze nooit, zo kom je ze weer eens tegen..

Willem

heb nog wel eens een contact slot vervangen van zo,n apparaat.

ik zie ze liever niet in de garage :D :P

maar succes er mee ze rijden wel redelijk !

Gisteren voor het eerst op gas gereden, gelijk 300km gereden. Ik merkte dat het het na het lange stil staan wel wat kilometers nodig was voordat de motor lekker ging lopen en dan rijdt die bij 120km/u ook echt lekker.

Na de 300km geeft de tank half vol aan maar ik had al begrepen dat ik niet nog moet denken dat ik er nog een 300km uit kan halen maar als je het niet probeert zal je het nooit weten ;)

Na 4 maanden en een dikke 2000km verder is die alsnog overleden.

Het zou een auto voor de overbrugging zijn en zo zij het. Na een tijd kreeg die koelingsproblemen en omdat ik mijn garage niet meer kon bereiken en alleen maar nog voor een groot deel boodschappen mee deed voldeed die nog totdat mijn ontslagvergoeding gestort zou worden.

Helaas 2 dagen geleden het echt begeven (vermoed distributie verschoven) en vandaag de ontslagvergoeding ontvangen en dus een mooie 5 jaar oude Astra 1.6 Temptation gekocht. Ik kreeg 500 op de Chrysler terug wat bijna de investering was dus mijn doel is (met wat nukken) bereikt.......

Terug
Naar boven