• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

iemand bekend met ene Daniel Dijk?

Beste mensen,

Ik zoek iemand die onder de naam Daniel Dijk door het leven gaat.

De beste man heeft bij mij een 2.8V6 Turbomotor gekocht incl een nieuwe 6bak maar hoor weinig meer.

Spulletje staat nu 2 maanden te wachten op de nieuwe eigenaar.

Hij zou rijden in een astra f en wou deze motor in zijn auto lepelen.

Zijn mailadres is zoals zijn naam is en dan verwerkt door hotmail.

Alvast bedankt

Groeten,

Bas uit Zwolle.

idd. ik krijg weinig/geen respons. Toezegging op MP is misschien niet bindend(?) maar zou het wel fijn vinden als de handel wordt afgehaald gezien ik anderen heb moeten teleurstellen omdat ik dacht dat het verkocht was.

idd. ik krijg weinig/geen respons. Toezegging op MP is misschien niet bindend(?) maar zou het wel fijn vinden als de handel wordt afgehaald gezien ik anderen heb moeten teleurstellen omdat ik dacht dat het verkocht was.

ja ik snap ook niet dat je daar zo zoektocht naar gaat doen, had ie maar woord moeten houden en op komen dagen.

zet die motor gewoon weer te koop, wie het eerst komt wie het eerst maalt.

hij heeft niks betaald dus ik zie het probleem niet, en dat je daarvoor speciaal een account en topic gaat aan maken op deze site snap ik dan al helemaal niet eigenlijk.

dit is geen opsporing verzocht site:P

let maar op, waneer je het aan een ander hebt verkocht dan komt hij in eens weer opduiken in je emails... jammer te laaaat

ja ik snap ook niet dat je daar zo zoektocht naar gaat doen, had ie maar woord moeten houden en op komen dagen.

zet die motor gewoon weer te koop, wie het eerst komt wie het eerst maalt.

hij heeft niks betaald dus ik zie het probleem niet, en dat je daarvoor speciaal een account en topic gaat aan maken op deze site snap ik dan al helemaal niet eigenlijk.

dit is geen opsporing verzocht site:P

let maar op, waneer je het aan een ander hebt verkocht dan komt hij in eens weer opduiken in je emails... jammer te laaaat

sja...woord is woord denk ik dan. Alles netjes klaargezet en een partij onderdelen erbij waar je naar van wordt. Nieuwe bak en dat alles voor een appel en ei.

Het is niet de makkelijkste motor om te verkopen.

Nevermind. Hij woont in Enschede geloof ik.

goed, iemand een motortje kopen? ;) 40k gedraaid. MY08. nieuwe 6 bak in doos erbij. en 4 dozen aan delen. verkeerde topic hoogstwaarschijnlijk en van het verkeerde merk (Saab) maar ook in Opel gebruikt.

Anders sluit dit topic maar.

sja...woord is woord denk ik dan. Alles netjes klaargezet en een partij onderdelen erbij waar je naar van wordt. Nieuwe bak en dat alles voor een appel en ei.

Het is niet de makkelijkste motor om te verkopen.

Nevermind. Hij woont in Enschede geloof ik.

goed, iemand een motortje kopen? ;) 40k gedraaid. MY08. nieuwe 6 bak in doos erbij. en 4 dozen aan delen. verkeerde topic hoogstwaarschijnlijk en van het verkeerde merk (Saab) maar ook in Opel gebruikt.

Anders sluit dit topic maar.

Je mag graag sleutelen aan auto's denk ik ?

Dan ben je hier wel op het goede adres om je ervaringen met ons te delen.

Daarom zeg ik: van harte welkom op dit forum en veel plezier hier.

Oh ja, maak ff een paar mooie foto's van je wagen, daar zijn wij gek op !

Groet, Rik ;)

viewthread.php?tid=139209

Je mag graag sleutelen aan auto's denk ik ?

Dan ben je hier wel op het goede adres om je ervaringen met ons te delen.

Daarom zeg ik: van harte welkom op dit forum en veel plezier hier.

Oh ja, maak ff een paar mooie foto's van je wagen, daar zijn wij gek op !

Groet, Rik ;)

viewthread.php?tid=139209

Tip:

Nooit meer iets via marktplaats verkopen, tenzij het een gasstel of een paar oude sokken is...

Dat waardeloze bieden systeem werkt alleen in bij ebay, waar je wordt bestraft als je je niet aan je woord houd!

Tip:

Nooit meer iets via marktplaats verkopen, tenzij het een gasstel of een paar oude sokken is...

Dat waardeloze bieden systeem werkt alleen in bij ebay, waar je wordt bestraft als je je niet aan je woord houd!

@Piele wrote:Tip:

true, gewoon bieden uitzetten op marktplaats.

Nou heb ik op marktplaats nog wel vaak spul verkocht.

Maar laatste jaar nix meer mee gedaan king:

Terug
Naar boven