• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

iemand bekend met ene Daniel Dijk?

@Piele wrote:Tip:

Nooit meer iets via marktplaats verkopen, tenzij het een gasstel of een paar oude sokken is...

Dat waardeloze bieden systeem werkt alleen in bij ebay, waar je wordt bestraft als je je niet aan je woord houd!

true, gewoon bieden uitzetten op marktplaats.

Nou heb ik op marktplaats nog wel vaak spul verkocht.

Maar laatste jaar nix meer mee gedaan king:

eigenlijk nooit gezeik gehad op MP.altijd goed gegaan :thumbup

maar ik zou de v6 gewoon verkopen als ik jou was.je hebt lang genoeg gewacht :agent

eigenlijk nooit gezeik gehad op MP.altijd goed gegaan :thumbup

maar ik zou de v6 gewoon verkopen als ik jou was.je hebt lang genoeg gewacht :agent

Nooit meer iets via marktplaats verkopen, tenzij het een gasstel of een paar oude sokken is...

Dat waardeloze bieden systeem werkt alleen in bij ebay, waar je wordt bestraft als je je niet aan je woord houd!

Ik reageer niet eens op biedingen, als ze echt iets willen hebben dan bellen ze wel.

Ook als ik zelf iets wil hebben dan trek ik me niks aan van de biedingen, ik bel ze gewoon rechtstreeks.

En zoals al eerder gezegd: het is pas verkocht als ze weg zijn, en jij het geld in je handen hebt.

Ik reageer niet eens op biedingen, als ze echt iets willen hebben dan bellen ze wel.

Ook als ik zelf iets wil hebben dan trek ik me niks aan van de biedingen, ik bel ze gewoon rechtstreeks.

En zoals al eerder gezegd: het is pas verkocht als ze weg zijn, en jij het geld in je handen hebt.

nooit iets vasthouden ookal zeggen ze dat ze het zeker op komen halen doe ik ook nooit kunnen hun het niet eerder ophalen en iemand anders wel dan hebben ze gewoon pech

nooit iets vasthouden ookal zeggen ze dat ze het zeker op komen halen doe ik ook nooit kunnen hun het niet eerder ophalen en iemand anders wel dan hebben ze gewoon pech

marktplaats is gewoon klote,

ik heb er ook een brommer te koop staan, is 4 keer op geboden op 1 dag.

iedereen netjes een mail gestuurd.

zelfs de bieder die mijn bedrag bood.

maar nee hoor, men reageert gewoon niet eens! :jerry

marktplaats is gewoon klote,

ik heb er ook een brommer te koop staan, is 4 keer op geboden op 1 dag.

iedereen netjes een mail gestuurd.

zelfs de bieder die mijn bedrag bood.

maar nee hoor, men reageert gewoon niet eens! :jerry

heb ik ook eens gedaan haha.

Wekenlang 800 voor een Kadett geboden die bij mij in de stad stond.

Totdat de verkoper toehapte.

Toen heb ik mijn biedingen weer gauw verwijderd. Toen had ik er geen lol meer aan haha.

Rik ;)

heb ik ook eens gedaan haha.

Wekenlang 800 voor een Kadett geboden die bij mij in de stad stond.

Totdat de verkoper toehapte.

Toen heb ik mijn biedingen weer gauw verwijderd. Toen had ik er geen lol meer aan haha.

Rik ;)

omg.. waarom bied je dan geld als je er geen belang bij hebt?

dat snap ik dan weer niet helemaal.

ik heb zeer regelmatig wat op mp staan, met bieden aan, ik stuur ook altijd netjes een ractie naar de bieder, waneer ze echt onziing bieden krijgen ze dan ook een onzinnige email.

als iemand wat bied en na 1 dagen niet heeft gereageerd verwijder ik het bod ook direkt.

iedereen weet dat mensen wel nieuwschierig zijn, bij de reden laat ik dan vaak ook blijken dat ik het niet echt leuk vind dat ze wel bieden maar niet reageren.

vind het alleen belachelijk dat je voor een boel dingen ineens moet betalen, eerder was dit ook niet zo en kon de site gewoon bestaan, waarom kan dat nu niet meer? speurders kun je alles gewoon gratis plaatsen.

laten ze het dan zo doen dat waneer je de auto of zo niet via marktplaats verkoopt binnen de verval datum van de advertentie dat je het geld dan gewoon terug krijgt of zo

omg.. waarom bied je dan geld als je er geen belang bij hebt?

dat snap ik dan weer niet helemaal.

ik heb zeer regelmatig wat op mp staan, met bieden aan, ik stuur ook altijd netjes een ractie naar de bieder, waneer ze echt onziing bieden krijgen ze dan ook een onzinnige email.

als iemand wat bied en na 1 dagen niet heeft gereageerd verwijder ik het bod ook direkt.

iedereen weet dat mensen wel nieuwschierig zijn, bij de reden laat ik dan vaak ook blijken dat ik het niet echt leuk vind dat ze wel bieden maar niet reageren.

vind het alleen belachelijk dat je voor een boel dingen ineens moet betalen, eerder was dit ook niet zo en kon de site gewoon bestaan, waarom kan dat nu niet meer? speurders kun je alles gewoon gratis plaatsen.

laten ze het dan zo doen dat waneer je de auto of zo niet via marktplaats verkoopt binnen de verval datum van de advertentie dat je het geld dan gewoon terug krijgt of zo

Ik heb belang bij elke Kadett maar deze kon ik toch niet betalen.

Het was trouwens een autohandelaar dus wat "ken ut skele nou ?"

Als ik ergens serieus belangstelling voor heb dan bied ik niet eens maar stuur ik een mail.

Ik wil dan direkt zaken doen en niet weken hoeven wachten !

Dan probeer ik zo wel een koop te krijgen.

Ach, een keer moet kunnen hoor..

Rik ;)

Ik heb belang bij elke Kadett maar deze kon ik toch niet betalen.

Het was trouwens een autohandelaar dus wat "ken ut skele nou ?"

Als ik ergens serieus belangstelling voor heb dan bied ik niet eens maar stuur ik een mail.

Ik wil dan direkt zaken doen en niet weken hoeven wachten !

Dan probeer ik zo wel een koop te krijgen.

Ach, een keer moet kunnen hoor..

Rik ;)

ik wordt moe van dat bieden, dan doet iemand een bod en mail je hem van kom maar halen.

en dan maken ze een afspraak met je en je ziet of hoort niemand of ze reageren geneens op je mail :puke :puke

ik wordt moe van dat bieden, dan doet iemand een bod en mail je hem van kom maar halen.

en dan maken ze een afspraak met je en je ziet of hoort niemand of ze reageren geneens op je mail :puke :puke

its simple, bieden uitzetten en alleen bellen

dat zet ik dan ook in de ad, alleen bellen en ik reageer op geen enkele meel

iemand die werkelijk interesse heeft belt en komt kijken, en dat komen kijken is altijd nog afwachten, tis nie anders

Terug
Naar boven