• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Iemand bekend met het Zendai systeem ?

tuinmeubel

Post weleens wat
Is iemand bekend met het Zendai (http://www.navaudio.nl/products/Opel-Astra{47}vectra{47}...--autoradio-navigatie.html" onclick="window.open(this.href);return false;) systeem ? Ik zit eraan te denken deze aan te schaffen voor in mijn Vectra C GTS uit 2004. Ik twijfel echter vanwege de lage plaats van het display. Mijn huidige CID zit prima. Ik wil meer vrijheid qua cd's en aanluiting ipod. Weet iemand van welk navigatie systeem deze Zendai gebruik maakt ?

Heej

Ja hoor hij doet het ik heb hem afgelopen zaterdag ingebouwd. Ik kon eerder geen foto's plaatsen omdat ik afgelopen week op zee heb gezeten dus ging dat niet. De radio bevalt goed er zit idd Igo8 navigatie op. Het aansluiten is vrij makkelijk het is allemaal plug&play alleen op de orginele radio zit maar 1 stekker en bij deze radio zitten er een hele hoop bij dus doe moet je ook weg zien te werken dat was wel ff een gepuzzel om dat voor elkaar te krijgen maar het is gelukt.

IMG_0376.jpg

IMG_0378.jpg

IMG_0379.jpg

IMG_0380.jpg

Marco

Heej

Ja hoor hij doet het ik heb hem afgelopen zaterdag ingebouwd. Ik kon eerder geen foto's plaatsen omdat ik afgelopen week op zee heb gezeten dus ging dat niet. De radio bevalt goed er zit idd Igo8 navigatie op. Het aansluiten is vrij makkelijk het is allemaal plug&play alleen op de orginele radio zit maar 1 stekker en bij deze radio zitten er een hele hoop bij dus doe moet je ook weg zien te werken dat was wel ff een gepuzzel om dat voor elkaar te krijgen maar het is gelukt.

IMG_0376.jpg

IMG_0378.jpg

IMG_0379.jpg

IMG_0380.jpg

Marco

Ik wil morgen ook gaan kijken voor dezelfde radio :D volgens mij maakt ie gebruik van IGO navigatie maar dat durf ik niet zeker te zeggen

Ik wil morgen ook gaan kijken voor dezelfde radio :D volgens mij maakt ie gebruik van IGO navigatie maar dat durf ik niet zeker te zeggen

Wat sommige een klein nadeel vinden aan deze radio is de knik in het midden.

Ik denk overigens dat die knik niet zo storend zal zijn.

Ik heb ook naar deze radio zitten kijken, maar aansluittechnisch gaat het wel wat kosten voor mijn Vectra. Wel een mooi ding.

Wat sommige een klein nadeel vinden aan deze radio is de knik in het midden.

Ik heb ook naar deze radio zitten kijken, maar aansluittechnisch gaat het wel wat kosten voor mijn Vectra. Wel een mooi ding.

@evertfisherman wrote:Wat sommige een klein nadeel vinden aan deze radio is de knik in het midden.

Volgensmij is het gewoon plug and play met de orginele aansluitingen???

@evertfisherman wrote:Wat sommige een klein nadeel vinden aan deze radio is de knik in het midden.

ik ben ook aan het kijken naar zo'n radio.

maar dan wel zonder knik(ik dacht dat ik ze een keer gezien had :hmmz )

puur om de orginele looks te behouden :thumbup

ik ben ook aan het kijken naar zo'n radio.

maar dan wel zonder knik(ik dacht dat ik ze een keer gezien had :hmmz )

puur om de orginele looks te behouden :thumbup

@Haasje17 wrote:@evertfisherman wrote:Wat sommige een klein nadeel vinden aan deze radio is de knik in het midden.

Volgens mij zit er in de Vectra C vanaf 2004 een andere originele radio dan de Vectra C van 2002-2003. Ik heb origineel een CDR2005 SiemensVdo (Vectra C 2003).

En ik geloof dat deze radio dus alleen vanaf bouwjaar 2004 en jonger plug en play is i.v.m. de aansluitingen.

@Haasje17 wrote:@evertfisherman wrote:Wat sommige een klein nadeel vinden aan deze radio is de knik in het midden.

Volgens mij zit er in de Vectra C vanaf 2004 een andere originele radio dan de Vectra C van 2002-2003. Ik heb origineel een CDR2005 SiemensVdo (Vectra C 2003).

En ik geloof dat deze radio dus alleen vanaf bouwjaar 2004 en jonger plug en play is i.v.m. de aansluitingen.

@evertfisherman wrote:

Ik heb een NCDC2013. Ik heb ze een mail gestuurd met de vraag of zo'n systeem ook in mijn Vectra kan. Effe afwachten dus. Ov erigens heb ik mijn systeem nog nooit los gehad en van achteren gezien. Op de site staan wel foto's maar ik heb geen idee of de huidige aansluitingen gewoon om te pluggen zijn...

@evertfisherman wrote:

Ik heb een NCDC2013. Ik heb ze een mail gestuurd met de vraag of zo'n systeem ook in mijn Vectra kan. Effe afwachten dus. Ov erigens heb ik mijn systeem nog nooit los gehad en van achteren gezien. Op de site staan wel foto's maar ik heb geen idee of de huidige aansluitingen gewoon om te pluggen zijn...

ziet er echt vet uit vind ik..!!

als je hem gaat halen en het werkt...

wil je dat dan met ons delen...

misschien helpt dat mij ook om die stap te nemen..

ziet er echt vet uit vind ik..!!

als je hem gaat halen en het werkt...

wil je dat dan met ons delen...

misschien helpt dat mij ook om die stap te nemen..

Terug
Naar boven