• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Iemand bekend met het Zendai systeem ?

@evertfisherman wrote:Zojuist heb ik gelezen op de link dat de radio inderdaad geschikt is voor Vectra's van 2004 en jonger.

http://www.navaudio.nl/products/Opel-Astra{47}vectra{47}...--autoradio-navigatie.html" onclick="window.open(this.href);return false;

(helemaal naar onderen scrollen)

Volgens mij 2004 en ouder (2004 > ). In 2004 is ook de C2 uitgekomen. Ik heb nog een C1 uit 2004. Dus ik ben me er nog steeds niet helemaal zeker van. Temeer omdat je op foto's ook het full-canbus systeemziet adhv de stuurbediening. Misschien dat ik even naar Hardenberg tuf deze week. Toch nog vakantie. :D

@evertfisherman wrote:Zojuist heb ik gelezen op de link dat de radio inderdaad geschikt is voor Vectra's van 2004 en jonger.

http://www.navaudio.nl/products/Opel-Astra{47}vectra{47}...--autoradio-navigatie.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Volgens mij 2004 en ouder (2004 > ). In 2004 is ook de C2 uitgekomen. Ik heb nog een C1 uit 2004. Dus ik ben me er nog steeds niet helemaal zeker van. Temeer omdat je op foto's ook het full-canbus systeemziet adhv de stuurbediening. Misschien dat ik even naar Hardenberg tuf deze week. Toch nog vakantie. :D

@tuinmeubel wrote:@evertfisherman wrote:Zojuist heb ik gelezen op de link dat de radio inderdaad geschikt is voor Vectra's van 2004 en jonger.

Naar mijn weten is de C2 pas eind 2005 uitgekomen. (op een enkeling na die eeen 2002 -2003 -2004 ombouwd naar een C2 en het dus lijkt of ie uit 2004 komt..Raaf..)

Baboe bied hier ergens op het verkoop gedeelte een kant en klare set aan, die er zo inpast, zonder knik. misschien ook wel mooi voor iemand.

Link: viewtopic.php?f=62&t=157227

@tuinmeubel wrote:@evertfisherman wrote:Zojuist heb ik gelezen op de link dat de radio inderdaad geschikt is voor Vectra's van 2004 en jonger.

Naar mijn weten is de C2 pas eind 2005 uitgekomen. (op een enkeling na die eeen 2002 -2003 -2004 ombouwd naar een C2 en het dus lijkt of ie uit 2004 komt..Raaf..)

Baboe bied hier ergens op het verkoop gedeelte een kant en klare set aan, die er zo inpast, zonder knik. misschien ook wel mooi voor iemand.

Link: viewtopic.php?f=62&t=157227

Ik zat hier ook al aan te denken maar durf de gok niet aan.

ik heb nu een cd70 maar mijn zoontje heeft mijn pinpas in de cdsleuf gedrukt. deze heb ik eruit gekregen maar nu leest hij geen cd,s meer. dus vandaar dat ik eigenlijk wat anders zoek.

dus wil ik graag jullie meningen weten van dit toestel.

gr. william

Ik zat hier ook al aan te denken maar durf de gok niet aan.

ik heb nu een cd70 maar mijn zoontje heeft mijn pinpas in de cdsleuf gedrukt. deze heb ik eruit gekregen maar nu leest hij geen cd,s meer. dus vandaar dat ik eigenlijk wat anders zoek.

gr. william

@williamvectra c1sw wrote:Ik zat hier ook al aan te denken maar durf de gok niet aan.

gr. william

Hahhaha, grappig. Mijn cd70 deed ook niks meer, mijn zoontje heeft er toen een 0,50 cent muntstuk in gepropt. je gelooft het niet.... maar nu doet ie t weer helemaal goed.....inclusief muntstuk erin...

@williamvectra c1sw wrote:Ik zat hier ook al aan te denken maar durf de gok niet aan.

gr. william

Hahhaha, grappig. Mijn cd70 deed ook niks meer, mijn zoontje heeft er toen een 0,50 cent muntstuk in gepropt. je gelooft het niet.... maar nu doet ie t weer helemaal goed.....inclusief muntstuk erin...

@Edvries wrote:@williamvectra c1sw wrote:Ik zat hier ook al aan te denken maar durf de gok niet aan.

gr. william

Niets is voor niets,

logisch toch!!!

;)

@Edvries wrote:@williamvectra c1sw wrote:Ik zat hier ook al aan te denken maar durf de gok niet aan.

gr. william

Niets is voor niets,

logisch toch!!!

;)

Hahhaha, grappig. Mijn cd70 deed ook niks meer, mijn zoontje heeft er toen een 0,50 cent muntstuk in gepropt. je gelooft het niet.... maar nu doet ie t weer helemaal goed.....inclusief muntstuk erin...[/quote]

haha hij dacht ook dat hij moest betalen voor muziek? :D

Hahhaha, grappig. Mijn cd70 deed ook niks meer, mijn zoontje heeft er toen een 0,50 cent muntstuk in gepropt. je gelooft het niet.... maar nu doet ie t weer helemaal goed.....inclusief muntstuk erin...[/quote]

haha hij dacht ook dat hij moest betalen voor muziek? :D

Ben vandaag bij de radio wezen kijken maar ziet er goed uit en is idd plug en play heb hem ook gelijk besteld

Ben vandaag bij de radio wezen kijken maar ziet er goed uit en is idd plug en play heb hem ook gelijk besteld

@suurtje wrote:Ben vandaag bij de radio wezen kijken maar ziet er goed uit en is idd plug en play heb hem ook gelijk besteld

Gaaf ! Wat heb je nu in je Astra ? En zit er werkelijk Igo als navigatie op ? Ik ben geen fan van Igo, maar aan alles is te wennen. En Igo is goed beschikbaar... ;)

Terug
Naar boven