• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Iemand bekend met het Zendai systeem ?

@suurtje wrote:Ben vandaag bij de radio wezen kijken maar ziet er goed uit en is idd plug en play heb hem ook gelijk besteld

Gaaf ! Wat heb je nu in je Astra ? En zit er werkelijk Igo als navigatie op ? Ik ben geen fan van Igo, maar aan alles is te wennen. En Igo is goed beschikbaar... ;)

Heb nu de normale cd30 mp3 ik weet niet 100% zeker of er igo navigatie opzit had er verder ook niet naar gevraagd :hmmz maar krijg hem morgen of overmorgen en dan laat ik wel weten hoe en wat

Heb nu de normale cd30 mp3 ik weet niet 100% zeker of er igo navigatie opzit had er verder ook niet naar gevraagd :hmmz maar krijg hem morgen of overmorgen en dan laat ik wel weten hoe en wat

Alleen waar ik mee zit is dat ik niet zeker weet of ik de cd30 moet afmelden. Bij het bedrijf zeggen ze dat dat niet hoeft omdat de radio direct herkend wordt

Alleen waar ik mee zit is dat ik niet zeker weet of ik de cd30 moet afmelden. Bij het bedrijf zeggen ze dat dat niet hoeft omdat de radio direct herkend wordt

@suurtje wrote:Alleen waar ik mee zit is dat ik niet zeker weet of ik de cd30 moet afmelden. Bij het bedrijf zeggen ze dat dat niet hoeft omdat de radio direct herkend wordt

je ''oude'' radio moet je afmelden om te zorgen dat ie ooit weer in een andere auto kan werken(als je em verkoopt)

voor je nieuwe hoef je nix te doen volgens mij!

@suurtje wrote:Alleen waar ik mee zit is dat ik niet zeker weet of ik de cd30 moet afmelden. Bij het bedrijf zeggen ze dat dat niet hoeft omdat de radio direct herkend wordt

je ''oude'' radio moet je afmelden om te zorgen dat ie ooit weer in een andere auto kan werken(als je em verkoopt)

voor je nieuwe hoef je nix te doen volgens mij!

@suurtje wrote:Heb nu de normale cd30 mp3 ik weet niet 100% zeker of er igo navigatie opzit had er verder ook niet naar gevraagd :hmmz maar krijg hem morgen of overmorgen en dan laat ik wel weten hoe en wat

Super. Ik (we) ben (zijn) zeer benieuwd.

@suurtje wrote:Heb nu de normale cd30 mp3 ik weet niet 100% zeker of er igo navigatie opzit had er verder ook niet naar gevraagd :hmmz maar krijg hem morgen of overmorgen en dan laat ik wel weten hoe en wat

Super. Ik (we) ben (zijn) zeer benieuwd.

@suurtje wrote:Ben vandaag bij de radio wezen kijken maar ziet er goed uit en is idd plug en play heb hem ook gelijk besteld

En ? Heb je 'm en doet ie het ? Ik ben zeer benieuwd !

En ? Heb je 'm en doet ie het ? Ik ben zeer benieuwd !

op www.customfit-audio.nl kan je deze radio's ook verkrijgen in alle kleuren en met en zonder knik.

Deze zaak zit in Nijkerk en beschikt ook over een eigen inbouwcenter.

De radio's hebben idd Igo navigatie maar is ook simpel te voorzien van TomTom software.

Geluid is prima, bediening is erg makkelijk.

Functie van de boordcomputer is ook gewoon via deze radio op te vragen en te bedienen.

op www.customfit-audio.nl kan je deze radio's ook verkrijgen in alle kleuren en met en zonder knik.

De radio's hebben idd Igo navigatie maar is ook simpel te voorzien van TomTom software.

Functie van de boordcomputer is ook gewoon via deze radio op te vragen en te bedienen.

@Juffer1 wrote:op http://www.customfit-audio.nl" onclick="window.open(this.href);return false; kan je deze radio's ook verkrijgen in alle kleuren en met en zonder knik.

Hmmm, dan is deze toch wel heel erg gaaf... past ook beter qua kleur.

http://www.customfit-audio.nl/a-156...el-custom-fit-tmc-dvbt-multimedia-navi-system" onclick="window.open(this.href);return false;

@Juffer1 wrote:op http://www.customfit-audio.nl" onclick="window.open(this.href);return false; kan je deze radio's ook verkrijgen in alle kleuren en met en zonder knik.

Hmmm, dan is deze toch wel heel erg gaaf... past ook beter qua kleur.

http://www.customfit-audio.nl/a-156...el-custom-fit-tmc-dvbt-multimedia-navi-system" onclick="window.open(this.href);return false;

@evertfisherman wrote:Helaas geen plug and play voor mijn Vectra C uit 2003.

Nee, voor mij ook niet:

Voor uw Vectra GTS 2004 is het opel customfit systeem niet geschikt vanwege de can bus verschillen. Onze customfit systemen worden geleverd met de nieuwe type can bus aansluiting. als het goed is heeft uw Vectra de dubbel ISO met een bredere iso stekker voor de

boordcomputer en stuurwielbediening. We kunnen voor uw vectra eventueel wel een universeel dubbel din systeem leveren met integratie voor stuurwiel bediening.

Jammer dus... :(

Terug
Naar boven