• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Iemand bekend met het Zendai systeem ?

@evertfisherman wrote:Helaas geen plug and play voor mijn Vectra C uit 2003.

Nee, voor mij ook niet:

Voor uw Vectra GTS 2004 is het opel customfit systeem niet geschikt vanwege de can bus verschillen. Onze customfit systemen worden geleverd met de nieuwe type can bus aansluiting. als het goed is heeft uw Vectra de dubbel ISO met een bredere iso stekker voor de

boordcomputer en stuurwielbediening. We kunnen voor uw vectra eventueel wel een universeel dubbel din systeem leveren met integratie voor stuurwiel bediening.

Jammer dus... :(

@tuinmeubel wrote:@evertfisherman wrote:Helaas geen plug and play voor mijn Vectra C uit 2003.

Nee, voor mij ook niet:

Voor uw Vectra GTS 2004 is het opel customfit systeem niet geschikt vanwege de can bus verschillen. Onze customfit systemen worden geleverd met de nieuwe type can bus aansluiting. als het goed is heeft uw Vectra de dubbel ISO met een bredere iso stekker voor de

boordcomputer en stuurwielbediening. We kunnen voor uw vectra eventueel wel een universeel dubbel din systeem leveren met integratie voor stuurwiel bediening.

inderdaad jammer!

@tuinmeubel wrote:@evertfisherman wrote:Helaas geen plug and play voor mijn Vectra C uit 2003.

Nee, voor mij ook niet:

inderdaad jammer!

Zal ie nog aan het inbouwen zijn? Ohh ik snap het al. Hij heeft niet gezegd welke zaterdag hij de radio gaat inbouwen!

Grapjuhhh maar we zijn wel benieuwd naar het resultaat.

Greetz Roel met een i

Zal ie nog aan het inbouwen zijn? Ohh ik snap het al. Hij heeft niet gezegd welke zaterdag hij de radio gaat inbouwen!

Grapjuhhh maar we zijn wel benieuwd naar het resultaat.

Greetz Roel met een i

Oke dat is wel minder ja dat het niet gaat werken in je vectra maar zijn er niet meer radio's die dat wel kunnen want je hebt ook radio's van Zenesis en Eonon die voor Opel gemaakt zijn

Oke dat is wel minder ja dat het niet gaat werken in je vectra maar zijn er niet meer radio's die dat wel kunnen want je hebt ook radio's van Zenesis en Eonon die voor Opel gemaakt zijn

Ziet er goed uit Marco. De knik past prima in jouw Astra. In mijn Vectra zou het niet zo mooi staan. Ik kan ook eentje kopen zonder knik bij Datatuning, maar zij geven aan dat het systeem niet in mijn half-canbus Vec gaat werken. Dus helaas, ik moet 'm laten gaan... :(

Ziet er goed uit Marco. De knik past prima in jouw Astra. In mijn Vectra zou het niet zo mooi staan. Ik kan ook eentje kopen zonder knik bij Datatuning, maar zij geven aan dat het systeem niet in mijn half-canbus Vec gaat werken. Dus helaas, ik moet 'm laten gaan... :(

Hallo allemaal

Ben net in het bezit van een Zafira B 1.9cdti gekomen uit 2006. Heb me gelijk aangemeld op het forum. En nu zie ik een post over Zendai. Zat er ook over te denken om mijn cd30 te vervangen door zo'n exemplaar. Ben ook benieuwd over de gebruikservaring. Gelijk een vraag: zijn de stuurwielbedieningen nog steeds bruikbaar? Was de Can aansluiting compatibel met de radio??? Waar heb je de GPS antenne verstopt??

Ziet er goed uit, Thanx

Arnold

Hallo allemaal

Ben net in het bezit van een Zafira B 1.9cdti gekomen uit 2006. Heb me gelijk aangemeld op het forum. En nu zie ik een post over Zendai. Zat er ook over te denken om mijn cd30 te vervangen door zo'n exemplaar. Ben ook benieuwd over de gebruikservaring. Gelijk een vraag: zijn de stuurwielbedieningen nog steeds bruikbaar? Was de Can aansluiting compatibel met de radio??? Waar heb je de GPS antenne verstopt??

Ziet er goed uit, Thanx

Arnold

Goedendag

Mijn ervaring is goed met de radio werkt makkelijk. De stuurwielbediening werkt ook nog steeds dus dat is wel fijn. Ook de canbus werkt goed zit een '' Cannbusbox '' bij die in de kabelboomzit dus dat werkt gewoon. Ik heb de GPS antenne onder me dashboard zitten aan de bijrijderskant tegen de zijkant zitten zal vanmiddag ff foto plaatsen.

Marco

Terug
Naar boven