• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Iemand bekend met het Zendai systeem ?

Goedendag

Mijn ervaring is goed met de radio werkt makkelijk. De stuurwielbediening werkt ook nog steeds dus dat is wel fijn. Ook de canbus werkt goed zit een '' Cannbusbox '' bij die in de kabelboomzit dus dat werkt gewoon. Ik heb de GPS antenne onder me dashboard zitten aan de bijrijderskant tegen de zijkant zitten zal vanmiddag ff foto plaatsen.

Marco

IMG_0386.jpg

Hier zit mijn GPS antenne

Marco,

Bedankt voor je info, denk dat er bij mij ook snel eentje in zit (ook een antraciet-versie). Hoop dat ie je goed bevalt.

Arnold

:thumb

Marco,

Bedankt voor je info, denk dat er bij mij ook snel eentje in zit (ook een antraciet-versie). Hoop dat ie je goed bevalt.

Arnold

:thumb

Ik ben ook van plan dit systeem aan te gaan schaffen.

Alleen zit ik nog met de volgende vraag:

Mijn Astra GTC heeft nu een CID scherm.

Vallen alle functies hiervan dan weg, of is dit scherm deels nog te gebruiken?

Ik ben ook van plan dit systeem aan te gaan schaffen.

Alleen zit ik nog met de volgende vraag:

Mijn Astra GTC heeft nu een CID scherm.

Vallen alle functies hiervan dan weg, of is dit scherm deels nog te gebruiken?

Dat zou ik helaas niet weten ik heb het GID scherm de normale informatie met verbruik en reikwijdte zie ik nog steeds alleen als ik me ipod aansluit op me radio zie ik niet welk nummer eropstaat dan zie ik wel track 1, track 2 enz maar i moet nog ff kijken of ik dat kan veranderen

Dat zou ik helaas niet weten ik heb het GID scherm de normale informatie met verbruik en reikwijdte zie ik nog steeds alleen als ik me ipod aansluit op me radio zie ik niet welk nummer eropstaat dan zie ik wel track 1, track 2 enz maar i moet nog ff kijken of ik dat kan veranderen

Terug
Naar boven