• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Iemand ervaring met BOSCH Aerotwin ruitenwisssers

origineel gepost door arjontje

Ik heb ook die dingen ook. Nu al bijna 2 jaar.

Ben er zeer tevreden over.

Die ik heb zijn van SWF.

Alleen dat stomme indicator vakje slaat nergens op.

was na 1 maand al oranje :wtf

haha jah schijnt een bepaalde lichtval van de zon al te kunnen veroorzaken heb ik van horen zeggen :angel

origineel gepost door jaimey

Irmscher is wel goed dan... de ruitenwissers bedoel ik dan........

dat zijn valeo wissers :vertag

origineel gepost door sw_reijnders

nee ons moeder ;)

Kon me ook niet voorstellen dat jij , mr.ebay, dat betaald !! :P

jij had meer ebay op die witte vec van je zitten dan ik op de mijne hoor . . . :D . . . :wors

True ! :angel

Ik heb ze toendertijd van mijn B gehaald toen ik die inruilde ,maar ik heb eigenlijk nog nooit gekeken of die ook op een C passen ?

origineel gepost door Edvries

waar koop je die Valeo jekkers het goedkoopst?

€36,95 kosten zie hier....

veel te duur, mogen max 30 euries kosten :thumbup

€36,95 kosten zie hier....

veel te duur, mogen max 30 euries kosten :thumbup [/quote]

Misschien een link waar ze goedkoper zijn dan????

tja wat is duur . . . bij mij zitten ze er al 1,5 jaar op en still going strong.

maar zeg nou dat ik ze met 2 jaar vervang . . . dan is 40 euro in 2 jaar tijd toch nog niet duur.

tja wat is duur . . . bij mij zitten ze er al 1,5 jaar op en still going strong.

maar zeg nou dat ik ze met 2 jaar vervang . . . dan is 40 euro in 2 jaar tijd toch nog niet duur.

Ik vond het zelf ook wel een redelijk bedrag.

Ik heb bij de VOD in Enschede vorig 45 euro betaald voor "gewone" ruitenwissers en die zijn ook 3x niks. de sproei straal spuit tegen de ruitenwisser zelf.. :thumbdown

origineel gepost door CALIBRA4x4TURBO

oke dan ja we zullen het wel zien, valeo is wel bijna een keer duurder ook! Daarom heb ik de bosch genomen die zijn weer wel wat duurder als die irmschers! Ben benieuwd hoe ze functioneren! wacht effe tot het vriezen over is anders zijn je wisserbladen er zo aan als je over de ruit gaat met nog stukjes ijs erop! Maar geloof niet dat bosch zo slecht is.... anders verkopen ze niet zoveel ervan...... en die bosch zit niks van metaal op hoor tenminste niet op die aero twins! Want heb ze hier voor me liggen.... alles mooi strak en flexibel en plastic kapjes en niet zo overdreven groot en dat je handig open en dicht klikt! Zien er goed uit vindt ik! de werking is effe afwachten!

Zelfs de stukjes ijs hebben de Valeo's al 3 winters overleefd.

Vandaag nog eens een checkup van de bladen gedaan, nog steeds soepel en onbeschadigde bladen.

Willem

Ik vond het zelf ook wel een redelijk bedrag.

Ik heb bij de VOD in Enschede vorig 45 euro betaald voor "gewone" ruitenwissers en die zijn ook 3x niks. de sproei straal spuit tegen de ruitenwisser zelf.. :thumbdown

sinds wanneer is Bleeker een VOD :o

kheb op ebay 24,75 per set betaald voor irmscher wissers

Terug
Naar boven