• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

iemand ervaring met deze downpipe/sportcat

Dikkeminne

Post weinig
hee trotse eigenaren,

het kriebelt weer dus ik ben aan het kijken voor een upgrade van mijn uitlaat. nu zag ik op txautosport deze

http://www.txautosport.co.uk/3--76m...stra-zafira-gsi-sri-opc-coupe-turbo-277-p.asp" onclick="window.open(this.href);return false;

zijn er mensen die hier mee rijden en wat de ervaringen zijn

pasvorm/apk/geluid/vermogenswinst

staat dat hij gewoon door de apk komt. (wel de engelse te verstaan)

prijs vond ik niet onaardig. als ik er dan via ebay een milltek setje achterplak (middendemper/tussenstuk/einddemper) ben ik weer klaar.

ik hoor graag van jullie

greetz dikkeminne

Heb m eronder zitten.

Ik kreeg de flens niet dicht en er is een originele flens in de plaats voor gelast.

Materiaal is geen echt rvs en het is zeer dunwandig helaas.

Heb m eronder zitten.

Ik kreeg de flens niet dicht en er is een originele flens in de plaats voor gelast.

Materiaal is geen echt rvs en het is zeer dunwandig helaas.

goedkoop is dus weer duurkoop. dank je voor je reactie.

dan maar ff doorsparen voor een milltek

of zijn er nog andere goede opties?? en waar te bestellen.

goedkoop is dus weer duurkoop. dank je voor je reactie.

dan maar ff doorsparen voor een milltek

of zijn er nog andere goede opties?? en waar te bestellen.

Puur toeval...

Ik heb vanavond ook die downpipe eronder geschroefd.

Ik krijg ook de flens onder de turbo niet dicht met de v-klem.

Bovendien vind ik dat het gedeelte bij het flexibel stuk ook erg laag onder de auto hangt.

De flens naar de middendemper is ook hopeloos, die is ook niet goed dicht.

Baas, heb je op bijde flenzen een andere geplaatst? En kom je ook zo laag uit bij het flexibel stuk?

Ik baal als een stekker! :swear

Mvg matty

Puur toeval...

Ik heb vanavond ook die downpipe eronder geschroefd.

Ik krijg ook de flens onder de turbo niet dicht met de v-klem.

Bovendien vind ik dat het gedeelte bij het flexibel stuk ook erg laag onder de auto hangt.

De flens naar de middendemper is ook hopeloos, die is ook niet goed dicht.

Baas, heb je op bijde flenzen een andere geplaatst? En kom je ook zo laag uit bij het flexibel stuk?

Ik baal als een stekker! :swear

Mvg matty

Ja bij mij hing ie ook vreemd laag....... ondertussen is al bijna heel de downpipe vervangen door mn "tuner", alleen t flex stuk en en bochtje omhoog zijn nog van TX !

Flens van downpipe naar middendemper gaf geen problemen trouwens.

Ja bij mij hing ie ook vreemd laag....... ondertussen is al bijna heel de downpipe vervangen door mn "tuner", alleen t flex stuk en en bochtje omhoog zijn nog van TX !

Flens van downpipe naar middendemper gaf geen problemen trouwens.

de originele flens is toch niet van rvs?

Ik ga het spul volgende week na laten kijken, en dan laat ik het helemaal goed aanpassen.

Het is waardeloos hoe het nu zit.

Mvg

de originele flens is toch niet van rvs?

Ik ga het spul volgende week na laten kijken, en dan laat ik het helemaal goed aanpassen.

Het is waardeloos hoe het nu zit.

Mvg

ik zat hier ookal naar te kijken maar had zo me twijfels. en nu ik dit lees ga ik gewoon ff doorsparen voor een volledig systeem bij courtenay vandaan.. dan maar 1400 euro neerleggen

ik zat hier ookal naar te kijken maar had zo me twijfels. en nu ik dit lees ga ik gewoon ff doorsparen voor een volledig systeem bij courtenay vandaan.. dan maar 1400 euro neerleggen

Heb je de 200 cell sportkat er ook niet meer onderzitten? Of heb je die wel behouden... Ik hoop dat die zijn werk wel doet ivm apk.

Dinsdag ga ik ermee naar m'n garage om te kijken of we er nog wat van gemaakt kunnen krijgen.

Terug
Naar boven