• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Iemand ervaring met deze lampen?

Gewoon lekker voor originele 3D koplampen gaan. Ik heb die angels er ook in gehad, 2 dagen , toen heb ik. Ze er weer uit gegooid. Om een aantal redenen

- licht beeld niet goed te krijgen

- stelmotoren niet goed gemonteerd krijgen

- allemaal draden aan de buitenkant van de koplamp van de angeleyes en streepie er boven

- en zelfde set xenon merk je duidelijk verschil qua licht opbrengst of je de angels heb of de 3D koplampen .

- licht opbrengst van de ringen en het streepie is bar slecht. Zodra je je dimlicht aan doet zie je er niks meer van. En de ringen worden pas zichtbaar Aalsmeer zo goed als donker is, en dus niet zoals de originel angels van BMW

Je betaald wat meer voor die 3D koplampen maar ik heb er tot op de dag van vandaag geen slijtvast gehad en het staat ook beter naar mijn mening

En het is waar wat crossagek zegt. Ook nieuwe auto's hebben verkeerde afstelling van de xenon, met name de Toyota prius, en nieuwe BMW 1 serie vanaf 2012 ( de facelift ) em zo zijn er nog een aantal andere auto's die dit ook hebben

ik heb ze ook besteld dus over kleine 2 weken heb ik ze er ook in zitten :D kan niet wachten want heb de xenon nu heel laag staan en das kut voor mij en ook voor de tegenliggers ;)

Wanneer je ze er in hebt zitten mag je m'n tegenligger zijn, tot die tijd wil ik je niet tegenkomen :jerry :jerry :jerry :jerry

Terug
Naar boven