Hmm tja wat zal k zeggen k heb ook een Spy alarm !
Weetje wat gaaf is ? Als je hem express laat afgaan gewoon met de sleutel deur openen en dan dat geluid...
GENIAAL alle soorten sirenes kent hij ! k schaam me kapot als dat ding geluid maakt.. magoed van de andere kant lach ik me kapot vanwege die kut herrie
Het nieuwe Spyalarm word denk ik voorzien van dierengeluiden..
Maja ff terug naar het Spy gebeuren
Ik heb enkel de zooi gekocht omdat me oude arme b geen centrale vergrendeling had en dit toch een snelle oplossing is. Alles is simpel in te bouwen mits je beetje met draadjes overweg kan.. De meeste mensen schrikken al van 10 draadjes in alle kleuren..
Het alarm werkt verder goed, hij gaat alleen al af als er een opgevoerde scooter voorbij rijd.. de sensor binnen reageert prima. Dus wat ik heb gedaan.. die klote schocksensor eraf.. Instellen van het ding werkt niet.. dus dan maar zonder als me vergrendeling maar werkt.
Mijn advies, wil je serieus een alarm dat ECHT werkt.. koop een andere !
Wil je centrale deurvergrendeling ? dan is dit een mooie oplossing !
Andere merken zoals Camco leuk maar niet als alarm.. heb je die afstandsbediening welles gezien ? Het is net een tamagothi van 10 jaar terug.. man toen was dat gaaf zeg ! maja het is beetje kinderspeelgoed om het te zien. Het afstand starten enz werkt verder wel maar kwa alarm ist hetzelfde als spy niet geweldig...
Succes met je zoektocht !
Hier nog een foto van de tamagothi !
Hij moet wel genoeg eten hebben... Hij vreet batterijen ! Dat doet Spy overgens niet !