• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

iemand ervaring met een SPY alarm

Heb een spy gehad maar wat een rotzooi!!

Na een week van ellende, onnodig afgaan en erop springen wanneer ik er niet om vraag heb ik het er snel uitgeflikkerd..

Hmm tja wat zal k zeggen k heb ook een Spy alarm !

Weetje wat gaaf is ? Als je hem express laat afgaan gewoon met de sleutel deur openen en dan dat geluid...

GENIAAL alle soorten sirenes kent hij ! k schaam me kapot als dat ding geluid maakt.. magoed van de andere kant lach ik me kapot vanwege die kut herrie:P

Het nieuwe Spyalarm word denk ik voorzien van dierengeluiden..

Maja ff terug naar het Spy gebeuren :P

Ik heb enkel de zooi gekocht omdat me oude arme b geen centrale vergrendeling had en dit toch een snelle oplossing is. Alles is simpel in te bouwen mits je beetje met draadjes overweg kan.. De meeste mensen schrikken al van 10 draadjes in alle kleuren..

Het alarm werkt verder goed, hij gaat alleen al af als er een opgevoerde scooter voorbij rijd.. de sensor binnen reageert prima. Dus wat ik heb gedaan.. die klote schocksensor eraf.. Instellen van het ding werkt niet.. dus dan maar zonder als me vergrendeling maar werkt.

Mijn advies, wil je serieus een alarm dat ECHT werkt.. koop een andere !

Wil je centrale deurvergrendeling ? dan is dit een mooie oplossing !

Andere merken zoals Camco leuk maar niet als alarm.. heb je die afstandsbediening welles gezien ? Het is net een tamagothi van 10 jaar terug.. man toen was dat gaaf zeg ! maja het is beetje kinderspeelgoed om het te zien. Het afstand starten enz werkt verder wel maar kwa alarm ist hetzelfde als spy niet geweldig...

Succes met je zoektocht !

Hier nog een foto van de tamagothi !

Hij moet wel genoeg eten hebben... Hij vreet batterijen ! Dat doet Spy overgens niet !

handzender_rs720.jpg

Nou, het is ondertussen 2 jaar verder, de golf is weg, maar het alarm heeft wel 2 jaar zonder ook maar één storing gewerkt. De schoksensor heeft een tijdje te soft gestaan, bijgeregeld, toppie. De sleutels gaan wel na een tijd speling krijgen, maar dat was ook het enige waar ik wat op op te merken heb/had.

Nu had ik wel alles gesoldeerd, krimpkous, etc.... dus wel netjes ingebouwd.

ik heb in mijn vec a ook het alarm van spy en ik moet zeggen het is nie zo heel moeilijk inbouwen het is wel duidelijk wat je moet doen

en het werkt ook goed eigenlijk geen klachten over spy alarmsystemen

groetjes berry

Webbeheerder "The-Hornet"

Heb eventueel nog een nieuwe clifford 650 liggen (gewoon in doos compl), Inbouwschema's er bij. Voor een fractie van de nieuwprijs, bij intresse pb me maar even.

ik heb ook een spy alarm in de calibra zitten...

werkt gewoon perfect zonder narigheid, moet alleen de shocksensor ff afstellen

in me astra komt ook gewoon weer zown setje

Ik heb m'n Manta weer uit de stalling gehaald, SPY doet het nog wel, alleen moet vaak op de AB drukken en ook heel dichtbij staan. Wie weet wat ik daar aan kan doen? Andere kastje werkt trouwens helemaal niet.

Ze zijn oplaadbaar, volgens mij zitten er geen batterijen in een FM5000

[rquote=1902863&tid=97037&author=RonaldH]Batterijen vervangen[/rquote]

heb zelf in beide auto's de cv van SPY maar net wat laue zegt de sleutel heeft veel speling maar het werkt

in bij mijn beide auto's zeer goed

alarm komt wel van een iets beter merk in en zit ik nog meer met losse startonderbrekers te kloten zoals nu

Dat euvel is alweer opgelost. Nu heb ik dat het alarm, soms kort af gaat, dus niet echt op alarm,maar 3x korte sirene, geen idee wat dat nou weer is.

Terug
Naar boven