• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Iemand ervaring met Fiat's Blue&me ?

Roelof

Post vaak
Heb ik tijdelijk van de zaak een Fiat Bravo 1.9 diesel met een volledige Windows gestuurde radio met navigatie, MP3 en bluetooth genaamd Blue&me.

In alle handleidingen kwam ik het maar niet tegen hoe mijn telefoon te koppelen maar na wat google werk bleek dat ik via de Windows toets in de spraakgestuurde Blue&me menu kom.

Gekoppelt en werken, tot vandaag.....

Na het proberen van spraakgestuurt bellen ging er iets mis en is de radio blijven hangen. Blue&me zegt nog steeds verbinding te hebben met de telefoon die al lang uit staat en de radio is niet meer uit te krijgen of om te zetten naar Radio/CD/MP3.

Tja... Windows..... muurvast....

Na wat zoekwerk was het duidelijk dat Sonyerisson telefoons een pain in the ass zijn voor bluetooth apparaten (als ook de Parrot in mijn vorige auto) en de enige oplossing het ontkoppelen van de accu of het verwijderen van 1 of 2 zekeringen was.

Dat moet toch anders kunnen lijkt mij ?

Terug
Naar boven