• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

iemand ervaring met : http://www.lowbudgetschroefset.nl/

Kijk t begint opgang te komen :)

Oke goed om te horen!

Enig idee wat je Kadett weegt?

Want als mij auto gaat incl. Brandstof wel over de 1250 kilo. En is het gooien en smijten of rijden jullie over het algemeen rustig.

Best belangerijk om te weten, aangezien het me anders vies tegen kan gaan vallen bij een dagje fanatiek stuurwerk.

Gooien en smijten??? Wat doe jij in godsnaam in een auto als ik vragen mag. Ik hoop dat jij goed weet dat het de openbare weg is en dat je geen F1 onder je reet hebt........

Gooien en smijten??? Wat doe jij in godsnaam in een auto als ik vragen mag. Ik hoop dat jij goed weet dat het de openbare weg is en dat je geen F1 onder je reet hebt........

@DMLB ceo wrote:Kijk t begint opgang te komen :)

Oke goed om te horen!

Want als mij auto gaat incl. Brandstof wel over de 1250 kilo. En is het gooien en smijten of rijden jullie over het algemeen rustig.

Best belangerijk om te weten, aangezien het me anders vies tegen kan gaan vallen bij een dagje fanatiek stuurwerk.

Je had het over met 60kmh over een slechte klinkerweg....

Denk dat je dat wel iets gaat tegenvallen met een verlagingsset onder de auto. maar goed, alles went.

Ik rij zelf ook goed door over de klinkerwegen en drempels, afremmen voor drempels zoals de plasticfantastic gasten doen doe ik niet...pak hem gewoon net zo hard als ik wil, en als daarbij de boel geschampt wordt vind ik dat alleen maar leuk. :jerry

En zelfs zo blijvne mijn cheapass dempers het gewoon prima volhouden.

@DMLB ceo wrote:Kijk t begint opgang te komen :)

Oke goed om te horen!

Je had het over met 60kmh over een slechte klinkerweg....

Denk dat je dat wel iets gaat tegenvallen met een verlagingsset onder de auto. maar goed, alles went.

Ik rij zelf ook goed door over de klinkerwegen en drempels, afremmen voor drempels zoals de plasticfantastic gasten doen doe ik niet...pak hem gewoon net zo hard als ik wil, en als daarbij de boel geschampt wordt vind ik dat alleen maar leuk. :jerry

En zelfs zo blijvne mijn cheapass dempers het gewoon prima volhouden.

Goedemorgen,

@AstraG5 daar ben ik me heel goed bewust van.

Een goede bocht nemen gaat Heus Niet direct ten koste van je mede weggebruikers.Hou het veilig en het me grenzen

@Fearless

Zo'n antwoord zocht ik super bedankt!! Dat is gwn duidelijk. Onder die omstandigheden zou de a.s. Scroefset het moeten uithouden ;)

D'Angelo

Goedemorgen,

@AstraG5 daar ben ik me heel goed bewust van.

Een goede bocht nemen gaat Heus Niet direct ten koste van je mede weggebruikers.Hou het veilig en het me grenzen

@Fearless

Zo'n antwoord zocht ik super bedankt!! Dat is gwn duidelijk. Onder die omstandigheden zou de a.s. Scroefset het moeten uithouden ;)

D'Angelo

tja mn goedkope tec tuning set blijft het goed volhouden.

Lijkt me dat die set van die site van jou het daar niet voor onder doet.

Het is alleen minder comfortabel dan wat je nu gewend bent. DUs met 60 over een slechte klinkerweg....denk dat je straks wat minder hard er overheen klapt king:

tja mn goedkope tec tuning set blijft het goed volhouden.

Lijkt me dat die set van die site van jou het daar niet voor onder doet.

Het is alleen minder comfortabel dan wat je nu gewend bent. DUs met 60 over een slechte klinkerweg....denk dat je straks wat minder hard er overheen klapt king:

Yaauw Fearless bedankt voor al je reacties!

En ik denk na een x zo'n klinkerweg te hebben ervaren ik idd wel ff mak an zou doen ;)

THANKS!! Greetz king: D'Angelo

Yaauw Fearless bedankt voor al je reacties!

En ik denk na een x zo'n klinkerweg te hebben ervaren ik idd wel ff mak an zou doen ;)

THANKS!! Greetz king: D'Angelo

Terug
Naar boven