• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

iemand heeft het licht gezien !

Blijft netjes ogen moet ik zeggen, skirt is ook netjes uitgezaagd..vakwerk hoor..

En te zien aan de foto aan de onderkant dat alles netjes RVS is gelast...

Blijft mooi...

:wors:wors:wors

origineel gepost door speaker

Zat op MP te neuzen.... kom ik deze ad tegen: http://link.marktplaats.nl/398991418

Die dacht:" daar kan ik een leuke handel van maken "

Jammer dat iedereen mijn idee van verlengen zit te 'na-te-apen" :P :jerry:jerry:jerry:jerry:jerry king:Mhuaahahahaa Das mijn auto:jerry:jerry:jerry:jerry.
IMG_0121.jpg

Nick is daar al een tijd mee bezig hoor. Levert goed werk en is relatief goedkoop. LET OP HET MOOIE KNIKJE WAT HIJ HEEFT GEMAAKT MET DE BUIGMACHINE BIJ DE RECHTER DEMPER.

Ik was 275 kwijt incl uitzagen bumper alles gelast met rvs en rvs pijpen incl. luxe eindstukken en extra ophang punten. Nu zullen sommige zeggen een hoop geld, maar als je zelf de middelen niet hebt vindt ik het relatief goedkoop.

Kijk maar eens op de site nm-parts.

origineel gepost door Droeftoeter

Ik was 275 kwijt incl uitzagen bumper alles gelast met rvs en rvs pijpen incl. luxe eindstukken en extra ophang punten. Nu zullen sommige zeggen een hoop geld, maar als je zelf de middelen niet hebt vindt ik het relatief goedkoop.

Ja mooi hoor, alleen nog ff die Eibach sticker dr af, dakspoilertje erop en klaar!:P

Blijft netjes ogen moet ik zeggen, skirt is ook netjes uitgezaagd..vakwerk hoor..

En te zien aan de foto aan de onderkant dat alles netjes RVS is gelast...

Blijft mooi...

:wors:wors:wors

origineel gepost door Edvries

Ja mooi hoor, alleen nog ff die Eibach sticker dr af, dakspoilertje erop en klaar!:P Dak spoiler is idd next

Ja mooi hoor, alleen nog ff die Eibach sticker dr af, dakspoilertje erop en klaar!:P

Strak hoor, ik heb hem ook al even gecontacteerd over een uitlaat systeempje. Waarschijnlijk ga ik tijdens de kerstvakantie even bij hem langs, nou al zin in!

origineel gepost door Edvries

Ja mooi hoor, alleen nog ff die Eibach sticker dr af, dakspoilertje erop en klaar!:P Dak spoiler is idd next

Strak hoor, ik heb hem ook al even gecontacteerd over een uitlaat systeempje. Waarschijnlijk ga ik tijdens de kerstvakantie even bij hem langs, nou al zin in!

origineel gepost door Gts32v6

Heb gewoon sebring gemonteerd:thumbup

Gr. Gts32v6

Erg vet, heel erg vet. Heb je toevallig een foto van recht achter op van een afstandje een beetje laag bij de grond? Wat is de diameter van de eindpijp?

Safe driving Jurgen

Diameter is 10cm, geen lawaai maar een mooie donker geluid vooral bij 3 a 4 duizend toeren:wub.Originele dempers zijn wel erg stil en een 3.2 mag je wel een beetje horen toch:P.Heb alleen deze foto van de achterkant.

Gr. Gts32v6

Diameter is 10cm, geen lawaai maar een mooie donker geluid vooral bij 3 a 4 duizend toeren:wub.Originele dempers zijn wel erg stil en een 3.2 mag je wel een beetje horen toch:P.Heb alleen deze foto van de achterkant.

Gr. Gts32v6

Super dik:wub 2x 100mm rond bij een GTS. Heb ik ook nog geprobeerd voordat ze gingen aflassen bij mij, maar het staat voor geen meter bij een station. Klopt niet met de bumper bij mij. Of ik moet zo'n bumper spoiler net als Jraaf.

Heb gewoon sebring gemonteerd:thumbup

Gr. Gts32v6

Erg vet, heel erg vet. Heb je toevallig een foto van recht achter op van een afstandje een beetje laag bij de grond? Wat is de diameter van de eindpijp?

Safe driving Jurgen

Gr. Gts32v6

Super dik:wub 2x 100mm rond bij een GTS. Heb ik ook nog geprobeerd voordat ze gingen aflassen bij mij, maar het staat voor geen meter bij een station. Klopt niet met de bumper bij mij. Of ik moet zo'n bumper spoiler net als Jraaf.

Dat zou het zo ie zo af maken aan de achterkant. Met een mooie dubbele pijpen set kun je mijns inzien niet met die originele achterlip blijven rond rijden, of je moet 'm mee spuiten in de carros kleur:afro.

Safe driving Jurgen

Gr. Gts32v6

Dat zou het zo ie zo af maken aan de achterkant. Met een mooie dubbele pijpen set kun je mijns inzien niet met die originele achterlip blijven rond rijden, of je moet 'm mee spuiten in de carros kleur:afro.

Safe driving Jurgen

Terug
Naar boven