• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

iemand nog wat geld over??

Vind het zelf niet echt iets bijzonders of eruit springend.

en voor een 99er astra ZEER aan de prijs.

Willem

springveren ja!!

maar vind het niet bijzonder in mijn ogen, heb hier op het forum al zat mooiers gezien.

Willem

springveren ja!!

maar vind het niet bijzonder in mijn ogen, heb hier op het forum al zat mooiers gezien.

Willem

[rquote=1830778&tid=139633&author=wim-v6]Vind het zelf niet echt iets bijzonders of eruit springend.

Willem[/rquote]

Maar als bij een G uit 99 een paar iPods, iPads, iMacs, en weet ik veel wat allemaal opteld ;)

Nee ik vind hem lelijk. En als ik mij niet vergis is het ook een hoop plastic fantastic met die roof scoops enzo, en het lijkt er op dat hij niet getuned of onder de motorkap is aangepakt.

123 duizend gelopen...die auto shows lagen dan wel ver uit elkaar ;) ;)

[rquote=1830894&tid=139633&author=xladage]

Maar als bij een G uit 99 een paar iPods, iPads, iMacs, en weet ik veel wat allemaal opteld ;)

Nee ik vind hem lelijk. En als ik mij niet vergis is het ook een hoop plastic fantastic met die roof scoops enzo, en het lijkt er op dat hij niet getuned of onder de motorkap is aangepakt.

123 duizend gelopen...die auto shows lagen dan wel ver uit elkaar ;) ;)[/rquote]

neej boven is de dag teller is maar 114duizend :P

[rquote=1830778&tid=139633&author=wim-v6]Vind het zelf niet echt iets bijzonders of eruit springend.

Willem[/rquote]

123 duizend gelopen...die auto shows lagen dan wel ver uit elkaar ;) ;)

[rquote=1830894&tid=139633&author=xladage]

123 duizend gelopen...die auto shows lagen dan wel ver uit elkaar ;) ;)[/rquote]

neej boven is de dag teller is maar 114duizend :P

Hij ziet er keurig uit. Persoonlijk niet mijn smaak maar mooi gedaan. ik vind hem er zeker uitspringen.

Allen ik denk voor deze prijs dat hij zeker niet verkocht gaat worden. Hoewel de atributen die erin zitten veel meer gekost hebben. helaas zal je dat er niet voor terug gaan krijgen.

Succes met de verkoop

willem

Terug
Naar boven